اسکایپ ویژگی‌های جدیدی را به برنامه پیام‌رسانش اضافه می‌کند - تکفارس 
اسکایپ ویژگی‌های جدیدی را به برنامه پیام‌رسانش اضافه می‌کند - تکفارس 

اسکایپ ویژگی‌های جدیدی را به برنامه پیام‌رسانش اضافه می‌کند

علی اسماعیلی
۸ شهریور ۱۳۹۸ - 15:31
اسکایپ ویژگی‌های جدیدی را به برنامه پیام‌رسانش اضافه می‌کند - تکفارس 

برنامه پیام‌رسان اسکایپ ممکن است به دلیل کمبود امکانات زیاد برای بعضی‌ها منسوخ شده باشد ولی این وضعیت قرار است تغییر کند. توسعه دهنده برنامه اعلام کرده است که در طی چند روز آینده پیشرفت‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

در جدیدترین به‌روزرسانی این برنامه پیش‌نویس پیام‌ها اضافه می‌شود. این ویژگی اجازه می‌دهد یک پیام را ذخیره کنید بدون اینکه آن را در مکالمه‌تان بفرستید. پیام‌هایی که به عنوان پیش‌نویس ذخیره شده‌اند هر موقع که به برنامه اسکایپ سر بزنید در دسترس هستند و حذف نمی‌شوند.

نشانه‌گذاری پیام‌ها نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که با به‌روزرسانی اضافه می‌شود. کاربران اسکایپ می‌توانند اینکار را با کلیک راست کردن روی پیام یا نگه داشتن طولانی روی پیام و زدن گزینه نشانه‌گذاری (bookmark) انجام دهند. پیام در صفحه Bookmarks در کنار بقیه پیام‌های نشانه‌گذاری شده ذخیره می‌شود.

به علاوه اینها به‌روزرسانی جدید گزینه پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدیو‌ها و فایل‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید را اضافه می‌کند. پس همیشه قبل ارسال فایل‌ها می توانید آنها را مرور کنید و همچنین می‌توانید همراه فایل‌های ارسالی یک پیام بنویسد و بفرستید که آنها را توضیح بدهد.

همچنین یک راه جدید برای نمایش عکس‌ها و ویدیو‌ها به صورت همزمان اضافه شده است. شما می‌توانید یک آلبوم در تاریخچه گفتگو ببینید که همه‌ی عکس ها را در خودش دارد و با کلیک کردن بر روی هر یک از آنها می‌توانید آنها را به صورت جداگانه ببینید.

تمام این ویژگی‌های جدید که امروز گفته شد در نسخه جدید اسکایپ در تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود پس منتظر آن باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید