Mario Kart Tour ماه آینده بر روی پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌شود - تکفارس 
Mario Kart Tour ماه آینده بر روی پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌شود - تکفارس 

Mario Kart Tour ماه آینده بر روی پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌شود

مسلم رفیعی
۷ شهریور ۱۳۹۸ - 14:30
Mario Kart Tour ماه آینده بر روی پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌شود - تکفارس 

Mario Kart Tour در ماه آینده، تمرکز خود را بر دستگاه‌های اندرویدی و iOS معطوف خواهد کرد. این بازی در تاریخ ۳ مهر (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹) عرضه خواهد شد.

در بازی Mario Kart Tour، بازی‌بازان می‌توانند در مسابقات الهام گرفته شده از مکان‌های دنیای واقعی در کنار مواردی دلخواه از سری نمادهای Mario Kart، در سراسر جهان با یکدیگر مسابقه دهند.

این بازی موبایلی قدم‌های پیشینیان خود را دنبال خواهد کرد و به فرمول سنتی Mario Kart یعنی، از بین بردن رقبای خود ضمن مسابقه تا پیروزی، پایبند است. لازم به ذکر است که یک پیچ و تاب تازه نیز به این سری افزوده شده است.

Mario Kart Tour کلیه آیتم‌های کلاسیک مانند پوست موز، گل‌های آتشین و Koopa Shells را در خود جای خواهد داد. همچنین می‌توانید درایورها (drivers)، کارت‌ها (karts) و گلایدرها را جمع‌آوری و سپس آن‌ها را با یکدیگر ترکیب نمایید، تا به بهترین حالت خود دست یابید.

حالت‌های جدید مانند Frenzy Mode نیز موجود هستند که طیف نامحدودی از آیتم‌های خاص را فراهم و شما را برای مدت کوتاهی شکست‌ناپذیر خواهند کرد. این حالت به شما امکان می‌دهد که هرج‌و‌مرج‌های انفجاری را در بین سایر موتورسواران ایجاد و بدین‌ترتیب، حاکمیت مسیر را در دست بگیرید.

چالش‌های پاداشی نیز مانند Vs ،Mega Bowser و Goomba Takedown موجود هستند. موضوع همیشه مربوط به کسب مقام اول در مسابقات نیست، گاهی اوقات مسئله در مورد چگونگی پیروزی در یک چالش خاص است.

شروع بازی رایگان است، اما در ادامه، خرید‌های درون‌برنامه‌ای اختیاری نیز بر سر راه شما قرار خواهند گرفت. در حال حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست که این تراکنش‌ها، شامل چه چیزهایی می‌شوند، اما این احتمال وجود دارد که بازیکنان بتوانند ویژگی‌ها، شخصیت‌ها، کارت‌ها و حتی دوره‌های قفل شده را در پشت این پرده پولی، پیدا نمایند.

ثبت‌نام اولیه برای این اپلیکیشن، اکنون در دسترس است. شما می‌توانید این بازی را در فروشگاه App Store و یا فروشگاه Google Play سفارش دهید. فقط توجه داشته باشید که یک حساب کاربری نینتندو جهت اجرای این بازی مورد نیاز است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید