نسخه موبایلی بازی PES 2020 اکتبر برای اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد - تکفارس 
نسخه موبایلی بازی PES 2020 اکتبر برای اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد - تکفارس 

نسخه موبایلی بازی PES 2020 اکتبر برای اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد

مهدی داوری
۷ شهریور ۱۳۹۸ - 12:30
نسخه موبایلی بازی PES 2020 اکتبر برای اندروید و iOS در دسترس قرار می‌گیرد - تکفارس 

کونامی به عنوان مالک مجموعه Pro Evolution Soccer یا به اختصار PES، به تازگی نسخه موبایل این شبیه‌ساز فوتبال را معرفی کرد.

کونامی بعد از معرفی نسخه موبایل بازی PES 2020 اعلام کرد که این بازی اواخر ماه اکتبر (اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه) یک ماه بعد از عرضه نسخه اصلی PES 2020 برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها، در دسترس گیمرهای موبایلی قرار خواهد گرفت و آن‌ها می‌توانند از تجربه بازی PES 2020 روی گوشی هوشمندشان لذت ببرند.

علاوه بر قرارداد همکاری که کونامی با باشگاه فوتبال بارسلونا امضا کرده است، شاهد حضور باشگاه‌های بزرگ دیگری در بازی PES 2020 خواهیم بود. باشگاه‌هایی نظیر منچستریونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس تنها تعدادی از باشگاه‌هایی هستند که کونامی با آن‌ها قرارداد همکاری امضا کرده است و قرار است به صورت انحصاری در PES 2020 حضور داشته باشند.

قراردادی که حتی باعث شد که مجموعه رقیب یعنی FIFA که کمپانی الکترونیک آرتز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد نتواند از باشگاه یوونتوس در نسخه جدید خود یعنی FIFA 20 استفاده کند.

کونامی این اطمینان را به گیمرها داده است که قرار است در PES 2020 شاهد جزئیات فوق‌العاده ای باشند. علاوه بر این، کمپانی ژاپنی سازنده PES 2020 اعلام کرد که دو ماه بعد از عرضه نسخه موبایلی این بازی شاهد اضافه شدن بخش بازی آنلاین با نام Matchday خواهیم بود. این بخش اجازه می‌دهد تا گیمرها با هم به صورت آنلاین رقابت کنند و با پیروزی در برابر یکدیگر جوایز مختلفی را بدست بیاورند.

به طور طبیعی اطلاعات آخرین فصل بازی PES در نسخه جدید بروزرسانی‌ خواهد شد و شاهد تغییرات مختلفی در تیم‌ها خواهیم بود.

انتظار می‌رود که تاریخ دقیق عرضه بازی PES 2020 در هفته پیش‌رو اعلام شود.

اگر هم علاقه دارید که بازی PES 2020 را روی کنسول خود یا روی کامپیوتر شخصیتان تجربه کنید، این بازی ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید