میزهای سخن‌گو به بازار می‌آیند - تکفارس 
میزهای سخن‌گو به بازار می‌آیند - تکفارس 

میزهای سخن‌گو به بازار می‌آیند

علی اسکندری
۶ شهریور ۱۳۹۸ - 23:31
میزهای سخن‌گو به بازار می‌آیند - تکفارس 

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال توسعه است و در این میان هر روز شاهد گجت‌های هوشمند جدیدی هستیم. بی‌تردید میز کار ایستاده نیز جزو همین گجت‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی سلامت جسم انسان بگذارد. با این حال چنین از تکنولوژی بی‌بهره هستند. ولی انگار استارتاپ‌هایی در این زمینه به بازار ورود پیدا کرده‌اند و از محصولات جدید خود پرده برداشته‌اند. یکی از همین کالاهای جذاب و کارآمد، VertDesk V3 نام دارد. این میز در حدود ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده و از دستیار صوتی بهره‌مند است. در ادامه بیش‌تر در این مورد توضیح داده‌ایم.

شرکت تولیدکننده VertDesk V3 از دستیار صوتی اپل – سیری – بهره جسته تا بتوانید تا با کمک صدای‌تان ارتفاع میز کار ایستاده را تعیین نمایید. برای مثال دیگر لزومی ندارد وقت‌ و انرژی‌تان را برای تنظیم ارتفاع این میزها هدر دهید. کافی‌ست به VertDesk V3 بگویید که ارتفاع را کاهش یا افزایش دهد. حتی دستیار مجازی اپل صدای‌تان را از اتاق‌های دیگر نیز تشخیص می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید قبل از نزدیک‌ شدن به میز، ارتفاع آن را تنظیم نمایید. اما قابلیت‌های VertDesk V3 به همین‌جا ختم نمی‌شوند. اخبار حاکی از آن هستند این میز می‌تواند به یک میز کار معمولی نیز تبدیل شود. در نتیجه با یک تیر، دو نشان خواهید زد. در واقع با پرداخت ۵۰۰ دلار هم یک میز کار ایستاده و هم یک میز کار معمولی (برای زمان‌هایی که حوصله ایستادن ندارید!) دریافت خواهید کرد. البته از دستیار صوتی اپل نیز می‌توانید در گوشی هوشمند خود سود بگیرید. برای مثال این امکان به شما داده شده تا با متصل کردن موبایل هوشمندتان به میز کار ایستاده، به دستیار صوتی متصل شوید و دستورات‌تان را طریق موبایل به گوش VertDesk V3 برسانید.

البته دکمه‌ای فیزیکی روی میز در نظر گرفته شده که با فشار دادن آن سیری آماده به کار خواهد شد. همه این ویژگی‌های کارآمد باعث می‌شوند تا استفاده از VertDesk V3 ساده‌تر از قبل شود و بهتر بتوانید روی کارهای‌تان تمرکز کنید. خوش‌بختانه یا متاسفانه VertDesk V3 اولین میز کار ایستاده مجهز به دستیار صوتی شمرده می‌شود که قابلیت شخصی‌سازی دارد. در این صورت می‌توانید با چند لمس در گوشی هوشمندتان رنگ، سایز و دیگر مشخصه‌های میز را تغییر دهید. اما خبر بد این‌جاست که VertDesk V3 تنها از دستیار صوتی اپل و طبیعتا کاربران گوشی‌های اپل پشتیبانی می‌کند. ولی تولیدکننده یعنی BOTD این اطمنیان را به علاقه‌مندان این گجت هوشمند می‌دهد که تا پایان سال یک برنامه اندرویدی منتشر خواهد شد که به‌ دستیار صوتی الکسای آمازون متصل شوید و ارتفاع میز را کنترل نمایید. پیشنهاد می‌دهیم قبل از این‌که اقدام به خرید چنین محصولی کنید، ابتدا فرامین صوتی الکسا و سیری را کاملا یاد بگیرید تا راحت‌تر با VertDesk V3 کار کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا چنین میزهای ایستاده‌ای می‌توانند فروش زیادی را در بازار تجربه کنند؟ آیا در حال حاضر از یک میز ایستاده استفاده می‌کنید؟ در صورت عرضه VertDesk V3 به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.