ماکسیس برای بازی جدید خود نیرو استخدام می‌کند - تکفارس 
ماکسیس برای بازی جدید خود نیرو استخدام می‌کند - تکفارس 

ماکسیس برای بازی جدید خود نیرو استخدام می‌کند

مهدی داوری
۶ شهریور ۱۳۹۸ - 16:30
ماکسیس برای بازی جدید خود نیرو استخدام می‌کند - تکفارس 

ماکسیس یکی از استودیو‌های تابع کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز (Electronic Arts) که در ساخت مجموعه جذاب سیمز (Sims) با الکترونیک آرتز همکاری داشته است برای بازی جدید خود که قرار است یک IP جدید باشد به دنبال استخدام نیرو است.

این خبر براساس مقاله‌ای که سایت PCGamer به عنوان یکی از منابع معتبر خبری، منتشرکرده است به اطلاع کاربران رسیده.

لیست مشاغلی که کمپانی الکترونیک آرتز به دنبال استخدام افراد برای استودیو ماکسیس (Maxis) است نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد یک کارگردان خلاق (Creative Director) برای کار در ایالت تگزاس و در ماکسیس استخدام کند.

طبق اعلام الکترونیک آرتز، این کارگردان خلاق باید یک تیم باتجربه از توسعه‌دهندگان بازی هدایت و مدیریت کند.

دیگر ویژگی‌هایی که کمپانی آمریکایی الکترونیک آرتز برای استخدام نیرو خود در نظر گرفته است، تجربه کار در محصولات و بازی‌های منتشر شده برای کامپیوترهای شخصی، بازی‌های موبایل و سرویس‌های لایو است. علاوه براین الکترونیک آرتز اعلام کرده که نیرو استخدامی اگر تجربه کار با licensing partners و قدرت سخن‌وری داشته باشد به عنوان یک مزیت بزرگ شناخته می‌شود.

آنچه مشخص است الکترونیک آرتز و ماکسیس قصد دارند که IP تازه‌ای را بسازند که البته هیچ اطلاعاتی از این بازی جدید در دسترس نیست البته با وجود مواردی که نیرو جدید ماکسیس باید داشته باشد انتظار می‌رود که این شرکت قصد دارد روی یک بازی بزرگ یا به اصطلاح AAA کار کند که نیاز است لایسنس‌ها و مجوزهایی نیز دریافت کند.

می‌شود پیش‌بینی کرد که این بازی بزرگ ماکسیس قرار است هم برای کامپیوترهای شخصی و هم برای گوشی‌های موبایل عرضه شود.

اگر فکر می‌کنید که این شغل مناسب شما است و دوست دارید با ماکسیس همکاری کنید می‌توانید از اینجا به آگهی استخدام دسترسی پیدا کنید.

اگر بخواهیم خلاصه چیزی که در لینک بالا گفته شده است را بیان کنیم و آن را در یک پاراگراف توضیح دهیم باید گفت:

ماکسیس به دنبال یک مدیر خلاق و باتجربه برای هدایت محصولات آینده این استودیو برای ساخت یک بازی جدید و IP تازه است. شما در ماکسیس با یک تیم باتجربه از توسعه‌دهندگان بازی مشغول به کار خواهید شد که باید با نوآوری و رهبری همهجانبه این تیم را مدیریت و رهبری کنید. اگر ویژگی‌هایی مثل رهبری و خلاقیت و تجربه کار در تیم‌های سازنده بازی‌های ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی و بازی‌های موبایل دارید بهترین گزینه برای ما هستید. ما نیاز داریم که شما برای تیم ما الهام بخش باشید و برای بازیکنان بازی ما تجربه‌ای شگفت انگیز از خلاقیت را به وجود بیاورید. البته انتظار می‌رود که شما درک عمیقی از روندهای تازه صنعت بازی‌های ویدیویی داشته باشید تا بتوانید انتظارات بازیکنان را برآورده کنید و محصولی را ایجاد کنید که تعامل خوبی بین آن و بازیکنان شکل بگیرد.

 

حالا باید دید که پروژه تازه ماکسیس تا چه زمانی قرار است محرمانه باقی بماند و کی شاهد معرفی آن توسط الکترونیک آرتز خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.