جستجوی راحت‌تر در نتفلیکس با ویژگی جدید - تکفارس 
جستجوی راحت‌تر در نتفلیکس با ویژگی جدید - تکفارس 

جستجوی راحت‌تر در نتفلیکس با ویژگی جدید

سید محمد معلمی
۳ شهریور ۱۳۹۸ - 16:00
جستجوی راحت‌تر در نتفلیکس با ویژگی جدید - تکفارس 

اگر قبلاً در نرم‌افزار پخش فیلم نتفلیکس جستجویی انجام داده‌اید و نتوانسته‌اید آن چیزی که می‌خواستید را پیدا کنید، باید اعلام کنیم که به زودی قرار است شرایط فرق کند. گفته می‌شود گروهی از کارشناسان حاضر در تیم نتفلیکس اسامی فیلم‌ها را بر اساس موضوعاتی نظیر ژانر، فن بیان، اخلاق بازیگران و داستان، دسته‌بندی کرده‌اند.

کاربران iOS می‌توانند از این قابلیت جدید بهره ببرند و برای این کار باید از صفحه هوم نتفلیکس، به گوشه بالا سمت راست بروند و گزینه My List را بزنند تا از مجموعه‌های موجود بهره‌مند شوند. ضربه زدن روی آپشن Collection باعث می‌شود این پنجره باز شده و چندین عنوان مختلف را ببینید. در بالا هم شاهد توضیحاتی در مورد مجموعه خواهید بود. برای مثال، با کلیک کردن روی Real & Riveting متوجه خواهید شد که برنامه‌های مستند زیرمجموعه آن هستند.

نتفلیکس در این‌باره می‌گوید:

ما همیشه به دنبال این هستیم تا راه‌هایی پیدا کنیم که کاربرانمان را راحت‌تر به آن‌چه دوست دارند برسانیم بنابراین داریم ویژگی را آزمایش می‌کنیم تا مجموعه‌های موجود را در نسخه iOS اپلیکیشن خود در دسته‌بندی‌های مخصوصی قرار دهیم. مدت زمان و مکان آزمایش‌هایی که انجام می‌دهیم متغیر است و امکان دارد اصلاً به یک ویژگی اصلی تبدیل نشوند

به نظر می‌رسد با عرضه سایر سرویس‌های مشابه نظیر دیزنی پلاس (+Disney) در ماه نوامبر و ارائه اشتراک ۶٫۹۹ دلاری در هر ماه برای ۷ پروفایل و امکان بهره‌مندی از آن در ۴ نمایشگر و با کیفیت ۴K، نتفلیکس زیر فشار شدیدی قرار خواهد گرفت زیرا قیمت آنها بسیار پایین است. این در حالی است که اگر بخواهید از امتیازاتی که دیزنی پلاس ارائه می‌دهد در نتفلیکس استفاده کنید، حداقل باید در هر ماه ۱۵٫۹۹ دلار بپردازد.

به هر حال، با افزوده شدن ویژگی Collections، نتفلیکس امیدوارست موضوعاتی که کاربرانش دوست دارند را سریع‌تر در اختیارشان قرار دهد چرا که این افراد هر چه بیشتر در این نرم‌افزار پخش فیلم بمانند، کمتر سراغ سایر سرویس‌های مشابه خواهند رفت. آن‌طور که خودِ نتفلیکس در نسخه iOS نوشته:

Collections راهی بسیار ساده برای پیدا کردن سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه است

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.