چگونه رابط کاربری قدیمی توییتر را برگردانیم؟ - تکفارس 
چگونه رابط کاربری قدیمی توییتر را برگردانیم؟ - تکفارس 

چگونه رابط کاربری قدیمی توییتر را برگردانیم؟

مهدی داوری
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - 10:58
چگونه رابط کاربری قدیمی توییتر را برگردانیم؟ - تکفارس 

دو هفته پیش توییتر تصمیم گرفت که رابط کاربری یا به اصطلاح UI جدید خود را منتشر کند و بازخوردهایی از کاربران سراسر دنیا دریافت کند.

درست بعد از در دسترس قرار گرفتن رابط کاربری جدیدی کاربران توییتر توانستند راهی برای برگرداندن رابط کاربری قدیمی این شبکه اجتماعی با استفاده از کوکی‌ها پیداکنند که این راه به سرعت بسته شد و توییتر این مشکل را حل کرد.

اخیرا افزونه‌ای منتشر شد و در دسترس قرار گرفت که اجازه می‌داد تا کاربران بتوانند رابط کاربری جدید را تا حدودی به شکل قدیمی برگردانند اما این افزونه نیز نتوانست به طور کامل رابط کاربری قدیمی توییتر را برگرداند.

اما حالا خبر می‌رسد که توییتر تا حدودی متوجه اشتباه خود شده است و قصد دارد رابط کاربری خود را اصلاح کند اما این مسئله به زمان نیاز دارد و طول خواهد کشید و اگر نمی‌توانید مدت زیادی برای حل شدن این مشکل صبر کنید ما به شما یک راه‌حل خوب پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

به تازگی یک افزونه به نام GoodTwitter منتشر شده است که هم برای مرورگر گوگل کروم و هم برای موزیلا فایرفاکس در دسترس است. این افزونه در اصل به کاربران این اجازه را می‌دهد تا توییتر خود را به شکل قدیمی برگردانند. این افزونه نیاز به انجام کاری ندارد و برای استفاده از آن نیازی نیست که مراحل خاصی را طی کنید. فقط کافی است GoodTwitter را نصب کنید و به سایت Twitter.com بروید تا با رابط کاربری قدیمی توییتر روبه‌رو شوید. شما می‌توانید این افزونه را روی مرورگر Chromium-based Edge نیز نصب کنید.

اگر بعد از نصب افزونه GoodTwitter دوباره با رابط کاربری جدید مواجه شدید و تغییری اتفاق نیفتاد کافی است که کش و کوکی‌های سایت توییتر را در مرورگر خود پاک کنید و دوباره سایت را بارگیری کنید.

این کار تقریبا برای بیشتر کاربران جواب می‌دهد اما اگر شما جز معدود افرادی هستید که باز هم نتوانستید به رابط کاربری قدیمی برگردید باید یک راه‌حل دیگر را امتحان کنید.

  1. به سایت Twitter.com بروید.
  2. در منو سمت چپ روی گزینه More کلیک کنید.
  3. به قسمت Settings بروید و گزینه Privacy را انتخاب کنید.
  4. روی About Twitter کلیک کنید و سپس Directory را انتخاب کنید.
  5. وقتی Directory در تب جدید باز شد روی گزینه Home در منوی سمت چپ کلیک کنید و توییتر را با رابط کاربری قدیمی مشاهده کنید.

 

البته این راه گفته شده یک راه‌حل موقت است و شما هربار که سایت توییتر را باز می‌کنید باید این مسیر را بروید و این چند مرحله را تکرار کنید. اگر شما از مرورگری استفاده می‌کنید که از افزونه‌ها پشتیبانی نمی‌کند و یا علاقه‌ای به استفاده از افزونه‌ها ندارید راه گفته شده بهترین انتخاب برای برگردان سایت توییتر به رابط کاربری قدیمی خود است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید