با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 
با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

علی اسکندری
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - 10:00
با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

بی‌تردید لپ‌تاپ‌ها یکی از بهترین محصولات بازار هستند که با کمک آن‌ها می‌توانیم طیف وسیعی از اعمال را انجام دهیم. به‌لطف لپ‌تاپ‌ها می‌توانیم تقریبا در هر مکان و زمانی به پایان رساندن کارهای حرفه‌ای خود مثل نوشتن مقاله، طراحی کردن و برنامه‌نویسی بپردازیم. در اصل همین ویژگی قابل‌حمل بودن لپ‌تاپ‌ها آن‌ها را از عموزادگان عظیم‌الجثه خود متمایز می‌سازد. امروزه این دستگاه حتی در کیف‌های کوچکی نیز قرار می‌گیرند و وزن نسبتا کم‌تری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند. نیازی نیست آن‌ها را به سیم‌های زیادی وصل کنید و این امکان به شما داده شده تا با بهره‌گیری از وسایل بی‌سیم، از شر سیم‌های مزاحم خلاص شوید. با این همه لپ‌تاپ‌ها در کلاس‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. برخی از آن‌ها مناسب طراحی هستند و بعضی از این دستگاه‌ها تنها برای علاقه‌مندان به بازی تولید می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها در بخش گیمینگ قرار می‌گیرند و از قابلیت‌های خاصی بهره می‌جویند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ عمدتا از قابلیت‌های خاصی سود می‌گیرند که آن‌ها را از سایر مدل‌ها متفاوت می‌کند. برای مثال می‌توان گفت ظاهر این دستگاه‌ها کمی عجیب و غریب است و معمولا شرکت‌های تولیدکننده از لامپ‌های ال‌ای‌دی برای جذاب‌تر کردن محصول خود استفاده می‌کنند. همچنین قدرت این کامپیوترهای قابل‌حمل نیز باید در سطح بالایی باشد. به این ترتیب علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند بدون مواجه شدن با کندی سرعت به تجربه‌ بازی‌های مورد نظر خود بپردازند. در حقیقت محصولات حوزه گیمینگ با قدرت بسیار بالایی به بازار عرضه می‌شوند و در این بخش دستگاهی کند یا اقتصادی وجود ندارد. همین باعث شده تا این لپ‌تاپ‌ها قیمت زیادی داشته باشند. گفتنی‌ست شرکت‌هایی مثل AMD و انویدیا برای افزایش سهم خود در بازار پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های گیمینگ رقابتی تنگاتنگ را آغاز کرده‌اند و هر کدام از آن‌ها سعی می‌کند نظر شرکت‌های بیش‌تری را به‌سمت خود جلب نماید. اما سوال اصلی این‌جاست که کدام لپ‌تاپ گیمینگ را بخرم؟ کدام‌یک می‌تواند نیاز ما را پوشش دهد. از این رو در ادامه لیستی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۱۹ را برای‌تان گردآوردیم. لازم به ذکر است که این دستگاه همگی از فن‌آوری واقعیت مجازی و محصولاتی مثل اچ‌تی‌سی Vive پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب با کمک آن‌ها می‌توانید اقدام به تماشای فیلم‌های سه‌بعدی یا محتواهای واقعیت مجازی را تجربه کنید. برای این‌که بهترین لپ‌تاپ‌ها در این لیست قرار بگیرد، ما تست‌های مختلفی را بر روی این دستگاه‌ها انجام داده‌ایم و برای مثال بازی‌های گوناگون و سنگینی را مثل Far Cry 5 را در آن‌ها اجرا نمودیم تا به عملکرد هر یک از لپ‌تاپ‌ها پی ببریم. در زیر با این دستگاه‌ها آشنا می‌شویم.

Alienware Area-51m

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

اگر می‌خواهید صاحب بهترین لپ‌تاپ گیمینگ شوید و بهترین بازی‌ها را تجربه نمایید، حتما به فکر خرید این محصول باشید. Alienware Area-51m با یک طراحی منحصر به فرد و جذاب نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. نکته جالب در مورد طراحی دستگاه این است که به‌صورت ارگونومیک تولید شده تا راحت‌تر با آن کار کنید. به این ترتیب حتی بعد از ساعت‌ها بازی نیز احساس خستگی یا ناراحتی نمی‌کنید. اما چیزی که این مدل را از رقبای خود متمایز می‌سازد، قدرت سخت‌افزاری آن است. شرکت تولیدکننده برای لپ‌تاپ خود از یک پردازنده Core i9 بهره برده که از هر نظر می‌تواند کاربران را راضی نماید. در حقیقت فرقی نمی‌کند که چه نیازی داشته باشید، در هر صورت Alienware Area-51m می‌تواند آن را برآورده کند. با خرید این دستگاه صاحب یک لپ‌تاپ تمام‌عیار خواهید شد. برای این‌که این موضوع به شما اثبات شود،  Area-51m در این محصول از نسخه حرفه‌ای ویندوز ۱۰ استفاده نموده که از قابلیت‌های کارآمدی مثل دستیار صوتی کورتانا پشتیبانی می‌کند. ۶۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار گرفته تا هر بازی و برنامه‌ای را نصب کنید و محدودیتی برای‌تان وجود نداشته باشید. در صورت لزوم نیز می‌توانید از هارد دیسک اکسترنال برای افزایش حافظه دستگاه بهره بجویید. نمایشگر برای یک لپ‌تاپ اهمیت فراوانی دارد و این موضوع برای دستگاه‌های گیمینگ نیز صدق می‌کند. Alienware Area-51m به یک صفحه ۱۷ اینچی و باکیفیت مجهز شده که جزئیات تصاویر را نشان می‌دهد و رنگ‌ها را به‌صورت جذاب به‌نمایش می‌گذارد. پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2080 نیز قادر به اجرای بهترین بازی‌هاست و مطمئن باشید با هیچ کندی سرعتی روبه‌رو نمی‌شوید.

Origin PC Eon-17X 2019

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

مثل مدل قبلی، این محصول نیز به یک پردازنده قوی از شرکت آمریکایی اینتل مجهز شده که به خوبی نیازهای علاقه‌مندان به بازی را پوشش می‌دهد. این تراشه Core i9 نام دارد و گفتنی‌ست مصرف کم‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد. به این ترتیب همزمان می‌توانید طعم قدرت بالا را بچشید و هم طول عمر باتری‌تان افزایش یابد. پردازنده گرافیکی مجزایی نیز از انویدیا مهمان Origin PC Eon-17X 2019 شده تا بدون هیچ مشکلی به اجرای بهترین و سنگین‌ترین بازی‌های پلت‌فرم ویندوز مشغول شوید. این ترکیب از پردازنده اینتل و محصول انویدیا باعث شده تا لپ‌تاپ‌ مذکور یکی از بهترین‌ها در بازار لوازم گیمینگ شمرده شود و از رقبای خود پیشی بگیرد. در نسخه پایه، چیزی در حدود ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید که خوش‌بختانه قادر به افزایش آن هستید. نمایشگری بزرگ و باکیفیت نیز در دسترس‌تان قرار دارد تا محتواها بدون هیچ کم و کاستی نشان داده شوند و بازی‌ها با لذت بیش‌تری همراه باشند. البته اگر مبلغ بیش‌تری بپردازید، می‌توانید صاحب یک صفحه‌نمایش با کیفیت بالاتری شوید که کوچک‌ترین جزئیات تصاویر را به‌نمایش می‌گذارد.

ایسر Predator Triton 900

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این لپ‌تاپ، نمایشگر چرخنده آن است. به این ترتیب می‌توانید آن را تبدیل به یک تبلت کنید یا با استفاده از صفحه کلید از آن بهره ببرید. صحبت از صفحه‌کلید شد. خوش‌بختانه ایسر برای محصول گیمینگ خود از یک کیبورد مکانیکی و ارگونومیک بهره برده تا بعد از ساعت‌ها بازی احساس خستگی یا ناراحتی نکنید و بتوانید ساعت‌های متمادی به تجربه بازی‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. لازم به ذکر است لمس دکمه‌های صفحه‌کلید حس خوبی به کاربر منتقل می‌کنند. برای این‌که بتوانید طیف وسیعی از بازی‌ها را اجرا نمایید، تولیدکننده از تراشه نسل هشتم اینتل به‌همراه پردازنده گرافیکی انویدیا بهره جسته که ترکیبی قدرت‌مند را ایجاد کرده است. به این ترتیب بیش‌تر بازی‌های روز دنیا بدون کندی سرعت در Predator Triton 900 اجرا خواهند شد. همان‌طور که گفتیم نمایشگر از نوع لمسی بوده و چیزی در حدود ۱۷ اینچی است. از این رو کار کردن با برنامه‌های مختلف آسان‌تر شده و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر گشته است. همچنین این صفحه با کیفیت بالایی به بازار عرضه می‌شود تا قادر به دیدن جزئیات بازی‌ها باشید. مقادیر عظیمی از حافظه داخلی نیز در اختیارتان قرار دارد تا بتوانید طیف وسیعی از برنامه‌ها و بازی‌ها را دانلود و نصب کنید.

Origin PC Eon17-X 2018

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

این نمونه یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار در حوزه گیمینگ شمرده می‌شود که توانسته فروش بالایی را تجربه نماید. پردازنده قدرت‌مند جزو قابلیت‌های دوست داشتنی Origin PC Eon17-X 2018 شمرده می‌شود و به‌جرات می‌توان گفت هر کسی را راضی می‌کند. ترکیب تراشه اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا باعث شده تا این لپ‌تاپ در بین رقبای خود متفاوت باشد و با کمک آن قادر به اجرا بسیاری از بازی‌های با گرافیک باشید. در نسخه پایه تقریبا ۱۶ گیگابایت حافظه رم دریافت می‌کنید که در کنار ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این مقدار برای بیش‌تر کاربران رضایت‌بخش است. برای این‌که بازی‌ها با لذت بیش‌تری همراه باشند و بتوانید فضای بازی‌ها را به‌صورت گسترده تماشا کنید و زیر نظر داشته باشید، تولیدکننده از یک نمایشگر ۱۷ اینچی در Origin PC Eon17-X 2018 بهره جسته که کیفیت بالایی نیز دارد و جزئیات تصاویر را نشان می‌دهد. مثل لپ‌تاپ‌های دیگر این لیست، محصول مذکور نیز از عمر باتری نسبتا خوبی سود می‌گیرد. به این ترتیب اگر استفاده معمولی از Origin PC Eon17-X 2018 داشته باشید، می‌تواند تا ساعت‌ها دوام بیاورد. طراحی ارگونومیک هم باعث شده تا بدون احساس خستگی بتوانید تا ساعت‌ها از این لپ‌تاپ استفاده کنید.

ایسوس Zephyrus GX701

با بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال ۲۰۱۹ آشنا شوید - تکفارس 

شاید بتوان گفت یکی از بهترین سازندگان حوزه لپ‌تاپ‌ها، ایسوس شمرده می‌شود. این شرکت حتی به بخش گیمینگ نیز وارد شده و تاحالا توانسته محصولات بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. یکی از همین مدل‌ها، Zephyrus GX701 نام دارد. با کمک لپ‌تاپ گیمینگ نام‌برده قادرید طیف وسیعی از بازی‌های سنگین ویندوزی را اجرا کنید و ساعت‌ها به تجربه آن‌ها بپردازید. تولیدکننده یک باتری بزرگ را برای Zephyrus GX701 تدارک دیده تا با خاطری آسوده با اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف مشغول شوید. طراحی جذاب جزو دلایلی برای خرید این لپ‌تاپ تایوانی به‌شمار می‌آید. گفتنی‌ست پردازنده گرافیکی انویدیا قلب تپنده Zephyrus GX701 را تشکیل می‌دهد و در کنار تراشه بالارده اینتل می‌توانید تقریبا هر کاری را انجام دهید. در حقیقت لپ‌تاپ ایسوس شما را محدود نمی‌کند و با آن قادر به پایان رساندن بازی‌ها و اجرای بی‌نقص آن‌ها خواهید بود. نمایشگر باکیفیت و بزرگی نیز در اختیارتان قرار دارد تا از تجربه بازی‌ها لذت بیش‌تری ببرید و تمام جزئیات را مشاهده کنید. حافظه ۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی بیش‌تر کاربران را راضی می‌سازد و در صورت نیاز به حافظه بیش‌تر نیز می‌توانید اقدام به خرید نسخه‌های گران‌قیمت‌تر Zephyrus GX701 نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید