رونمایی ام‌اس‌آی از ۳ لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل - تکفارس 
رونمایی ام‌اس‌آی از ۳ لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل - تکفارس 

رونمایی ام‌اس‌آی از ۳ لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل

امیر عسگری
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 21:00
رونمایی ام‌اس‌آی از ۳ لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل دهم اینتل - تکفارس 

تنها چند ساعت پس از معرفی نسل دهم پردازنده‌های لپ‌تاپ توسط اینتل، ام‌اس‌آی از سه لپ‌تاپ جدید مجهز به پردازنده نسل ۱۰ رونمایی کرد.

پرستیژ ۱۴، پرستیژ ۱۵ و مدرن ۱۵ سه مدلی هستند که وعده داده شده تا ۴۰ درصد سریعتر در ویرایش عکس و رندر ویدیوها عمل کنند.

پرستیژ ۱۴ و ۱۵ اولین سری از لپ‌تاپ‌ای ام‌اس‌آی خواهند بود که از اخرین نسل پردازنده‌های اینتل در کنار نسل ۱۶ کارت گرافیک‌های انویدیا بهره می‌برند. هر دو لپ‌تاپ را می‌توان با پردازنده Core i7 U و کارت گرافیک جی‌فورس انویدیا ۱۶۵۰Max-Q سفارش داد. هر دو لپ‌تاپ پرستیژ از نسبت صفحه نمایش به بدنه بالای ۹۰ درصد برخوردار هستند و می‌توان نمایشگر ۴K با پشتیبانی ۱۰۰ درصد از Adobe RGB را سفارش داد.

وزن لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ۲٫۸۴ پوند و مدل ۱۵ اینچی ۳٫۶۴ پوند است. ام‌اس‌آی ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ‌ها قادر هستند به ترتیب ۱۴ و ۱۶ ساعت با باطری کار کنند. هر دو مدل دارای دو پورت Thunderbolt 3، درگاه کارت حافظه و پشتیبانی از وای‌فای ۶ هستند. پرستیژ ۱۵ دارای درگاه HDMI است.

مدل مدرن ۱۴ اینچی نیز از نسل دهم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد. این مدل نیز با پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک جی‌فورس انویدیا MX250 با ظرفیت ۲ گیگابایت GDDR5 عرضه خواهد شد. وزن دستگاه ۲٫۶۴ پوند و دارای یک نمایشگر ۱۴ اینچی فول اچ‌دی با پشتیبانی ۱۰۰ درصد از sRGB خواهد بود. طبق گفته ام‎اس‎آی عمر باطری با نمایشگر فول اچ‌دی ۱۰ ساعت خواهد بود.

ام‎اس‎آی در مورد قیمت‌گذاری و زمان ارائه این مدلها صحبتی نکرده است، اما هم اکنون می‌توانید آنها را از طریق نیواگ (Newegg) پیش‌خرید کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید