از ساعت هوشمند جدید کاسیو رونمایی شد - تکفارس 
از ساعت هوشمند جدید کاسیو رونمایی شد - تکفارس 

از ساعت هوشمند جدید کاسیو رونمایی شد

سید محمد معلمی
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 15:32
از ساعت هوشمند جدید کاسیو رونمایی شد - تکفارس 

کاسیو (Casio) که شرکت محبوبی در صنعت ساعت‌سازی به شمار می‌رود، به تازگی جدیدترین محصولش به نام WSD-F21HR را معرفی کرده که از سری Pro Trek است. این دستگاه از WearOS گوگل به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند و در آن امکاناتی نظیر شمارنده ضربان قلب و سنسور اپتیکال قرار دارند.

این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که محصول جدیدش را با هزینه ۵۰۰ دلاری به فروش خواهد رساند و آمریکایی‌ها به زودی می‌توانند آن را خریداری کنند. این ساعت هوشمند به رنگ‌های مشکی و قرمز تولید شده و توسط فروشندگان منتخب به فروش می‌رسد.

بر خلاف سایر ساعت‌های خط تولید Pro Trek، این محصول کاسیو از نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی دو لایه بهره می‌برد که در آن LCD رنگی و LEDهای تک‌رنگ وجود دارد. کاربران می‌توانند از میان این دو لایه یکی را انتخاب کنند تا دوام باتری WSD-F21HR افزایش یابد.

LED تک‌رنگ هم زمان را نشان خواهد داد و هم سایر اطلاعات را. این پنل انرژی کمتری مصرف می‌کند و مشاهده محتواها در آن زیر نور خورشید بسیار آسان خواهد بود. در سمت دیگر، LCD رنگی اطلاعاتی مانند نقشه‌ها، داده‌های سنسورها و سایر اعلانات را با جزئیات و شفافیت کامل نشان می‌دهد.

ساعت Pro Trek WSD-F21HR دارای سنسور GPS درونی و یک حسگر پیشرفته ضربان قلب است که با فلش انداختن چراغ LED روی مچ افراد، وضعیت حیاتی‌ترین عضو بدن را بررسی می‌کند. همه داده‌های دریافت شده، در نهایت روی نمایشگر ساعت پخش می‌شوند.

به علاوه، از آن جایی که این محصول کاسیو از WearOS به عنوان سیستم عامل بهره می‌برد، به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل کار کنند. برای مثال، شما می‌توانید تاریخچه فعالیت‌های ورزشی یا مسیرهای پیموده شده را به گوگل درایو ارسال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید