تلویزیون OnePlus ابتدا در هند عرضه می شود - تکفارس 
تلویزیون OnePlus ابتدا در هند عرضه می شود - تکفارس 

تلویزیون OnePlus ابتدا در هند عرضه می شود

سجاد اسدی
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 12:57
تلویزیون OnePlus ابتدا در هند عرضه می شود - تکفارس 

طبق اعلام مدیر ارشد OnePlus، تلویزیون این شرکت ماه آینده در هندوستان عرضه خواهد شد.

پیت لاو (Pete Lau)، مدیر ارشد OnePlus امروز اعلام کرد که تلویزیون این شرکت با نام OnePlus TV ماه آینده عرضه خواهد شد. عرضه این تلویزیون درست یک سال پس از زمانی است که این شرکت تولید کننده تلفن‌های همراه، برای اولین بار اعلام کرد که قرار است تا یک تلویزیون بسازد.

در حالی که پست لاو در بلاگ شخصی‌اش شامل اطلاعات و جزئیات جذاب و خاصی نیست، اما او اعلام کرده که این تلویزیون در ابتدا به صورت انحصاری در هند عرضه خواهد شد و اگر در این کشور با استقبال مواجه شود به سایر نقاط دنیا نیز عرضه می‌شود.

او همچنین گفت:

ما به سختی در حال فراهم کردن مقدمات لازم هستیم تا تلویزیون OnePlus در آمریکای شمالی، اروپا و چین نیز به زودی عرضه شود و امیدواریم تا بتوانیم همکاری خود را با مراکز محلی مربوطه برقرار کنیم.

 براساس شنیده‌های قبلی، تلویزیون OnePlus که در هندوستان عرضه خواهد شد، یک تلویزیون ۴۳ اینچی بوده که البته می‌توان احتمال عرضه نسخه ۷۵ اینچی آن در آمریکا و چین را نیز در نظر داشت.

هرچند OnePlus به عنوان یک استارتاپ شهرت زیادی دارد، اما ساخت یک تلویزیون برای این شرکت تا حدی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. لازم به یادآوری است که OnePlus یکی از ستون‌های BBK Electronics بوده و این شرکت نیز صاحب Vivo و Oppo است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید