تلویزیون گیمینگ Alienware معرفی شد - تکفارس 
تلویزیون گیمینگ Alienware معرفی شد - تکفارس 

تلویزیون گیمینگ Alienware معرفی شد

علی اسکندری
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 21:31
تلویزیون گیمینگ Alienware معرفی شد - تکفارس 

با ظهور اینترنت و کامپیوترهای شخصی دسته جدیدی از کاربران نیز تشکیل شد. علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری گروهی به‌نام گیمرها تشکیل داده‌اند که در حال حاضر نیز تعداد آن‌ها به میلیون‌ها نفر می‌رسد. در واقع هر کسی که به‌طور حرفه‌ای اقدام به تجربه بازی‌های ویدیویی نماید، یک گیمر یا خوره بازی شمرده می‌شود. برای این دسته از کاربران، محصولاتی خاصی تدارک دیده شده تا جذابیت بازی‌ها افزایش یابد و بهتر و راحت‌تر مراحل‌ آن‌ها پشت‌سر بگذارید. برای مثال گیمرها صندلی مخصوص، ماوس و کیبوردهای اختصاصی و حتی کلاه‌های منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از دیگر افراد متمایز می‌سازد. اگر هم جزو همین دسته از کاربران محسوب می‌شود، در نتیجه به شما توصیه می‌کنیم نگاهی به تلویزیون جدید Alienware بیندازید.

گیمرها مثل هر کاربر دیگه‌ای علاقه به خرید محصولات باکیفیت دارند. Alienware نیز یکی از برندهایی‌ست که سال‌های متمادی در این حوزه فعالیت می‌کند و بهترین کالاها را به کاربران خود ارائه می‌دهد. تفاوتی ندارد چه نیازی داشته باشید یا از چه مشخصاتی خوش‌تان بیاید؛ در هر صورت محصولات Alienware می‌توانند شما را راضی کنند. در واقع برند مذکور در کنار برترین شرکت‌های بخش گیمینگ قرار می‌گیرد و تا حالا توانسته نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید. این شرکت به طراحی و تولید طیف وسیعی از محصولات مثل مانیتورها، سخت‌افزار و حتی نرم‌افزارهای مرتبط با حوزه گیم می‌پردازد و برترین‌ها را به بازار عرضه می‌نماید. به‌جرات می‌توان گفت اگر می‌خواهید کالایی باکیفیت را خریداری نمایید، در نتیجه باید از برند Alienware بهره ببرید. با این همه شرکت نام‌برده به‌تازگی به حوزه‌های دیگری نیز مثل تلویزیون وارد شده و مدل‌هایی را به بازار ارائه داده است. به‌تازگی Alienware از جدیدترین تلویزیون خود پرده برداشته که از همیشه بهتر شده و حالا به قابلیت‌هایی جذاب‌تر مجهز است. در زیر به مشخصات این دستگاه کارآمد پرداخته‌ایم.

برای تلویزیون قابلیتی مهم‌ترین از نمایشگر وجود ندارد. در حقیقت اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون کیفیت صفحه‌نمایش آن است. اگر یه تلویزیون سخت‌افزار خوبی داشته باشد، اما از نمایشگر رضایت‌بخشی برخوردار نباشد، در نتیجه فروش زیادی نخواهد داشت. اما حساب جدیدترین تلویزیون Alienware را از باقی مدل‌ها جدا کنید. این دستگاه جذاب به یک نمایشگر ۵۵ اینچی مجهز شده است که نیز تقریبا هر کسی را برآورده می‌کند. صفحه بزرگ‌تر به‌معنای اجرای بازی‌ها با جذابیت بیش‌تری نیز هست. در واقع هر چه‌قدر نمایشگر عظیم‌تر باشد، بازی لذت‌بخش‌تر خواهد شد. پس اگر می‌خواهید بهترین تجربه را داشته باشید، به فکر خرید تازه‌ترین تلویزیون Alienware باشید. اما چیزی که این دستگاه را از رقبا متمایز می‌کند، اندازه نمایشگر نیست، بلکه تکنولوژی ساخت است. برای این‌که بازی‌ها بدون کم و کاست اجرا شوند و در تصاویر شاهد رنگ‌های اغراق‌آمیز و خیره‌کننده‌ای باشید، شرکت تولیدکننده برای محصول خود از فن‌آوری گران‌قیمت OLED بهره گرفته است. این تکنولوژی هم فواید زیادی دارد و در عین حال از ضعف بزرگی برخوردار است. ابتدا به مزایای آن بپردازیم. گفته می‌شود این صفحات به‌دلیل این‌که به هر پیکسل اجازه اختیار می‌دهند، از مصرف بسیار کم‌ترین برخوردار هستند. به این ترتیب حتی بعد از ساعت‌ها بازی، قبض برق‌تان مبلغ زیادی نخواهد شد. پس با خاطری آسوده از تلویزیون Alienware استفاده کنید. همچنین چون تک‌تک پیکسل‌ها می‌توانند خاموش یا روشن شوند، طبیعتا عمق رنگ مشکی افزایش می‌یابد و آن دسته از بازی‌هایی که در محیط تاریک قرار دارند، جذاب‌تر خواهند شد. از طرفی روشنایی این صفحات نیز در سطح بالایی قرار دارد و از این رو جزئیات زیادی در تصاویر خواهید دید. از این گذشته به پورت‌های تلویزیون بپردازیم. برای این‌که بتوانید دستگاه‌های مخلتف را به تلویزیون Alienware وصل نمایید، تولیدکننده درگاه‌های متعددی را برای محصول خود در نظر گرفته تا مثلا هدفون خود را متصل کنید تا به‌صورت شخصی به بازی کردن بپردازید و مزاحم خانواده یا دوستان نشوید. البته قابلیت‌های تلویزیون جدید Alienware به این‌جا ختم نمی‌شوند، برای کنترل راحت تلویزیون، کنترلری خوش‌دست و مملواز قابلیت‌های مختلف در نظر گرفته شده که نیاز هر کسی را برطرف می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت این دستگاه یکی از برترین نمونه‌های بازار است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا برند Alienware در بازار موفق خواهد بود؟ آیا در صورت عرضه این محصول به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا از کالاهای این شرکت استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.