مشخصات جذاب پرچم‌دار بعدی هوآوی - تکفارس 
مشخصات جذاب پرچم‌دار بعدی هوآوی - تکفارس 

مشخصات جذاب پرچم‌دار بعدی هوآوی

علی اسکندری
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 23:01
مشخصات جذاب پرچم‌دار بعدی هوآوی - تکفارس 

اگر بخواهیم از بهترین برندهای بخش موبایل‌های هوشمند نام ببریم، حتما باید به هوآوی اشاره کنیم. این شرکت توانسته تا حالا نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید و محصولات زیبا و در عین حال کارآمدی را عرضه نماید. این کالاها ویژگی‌ها و مشخصات جذابی دارند که موجب فروش بالای این دستگاه‌ها شده است. البته هوآوی محصولات خود (البته بیش‌تر آن‌ها) را با قیمت نسبتا پایینی به بازار ارائه می‌نماید و تا حرفی برای گفتن در برابر رقبای قدرت‌مندی مثل اپل و سامسونگ داشته باشد. این شرکت به‌تازگی قصد دارد از سری پرچم‌دارهای جدید خود در ماه آینده میلادی پرده بردارد. به احتمال زیاد این گوشی‌های بالارده از مشخصات بهتر از سری محبوب P30 بهره می‌برند. در ادامه به این خانواده هنوز معرفی نشده پرداخته‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید همیشه بهترین و بزرگ‌ترین برندهای دنیای گوشی‌های هوشمند در چند نوبت موبایل‌های بالارده یا به اصطلاح پرچم‌دار خود را به بازار عرضه می‌کنند. به‌طور مثال سامسونگ در حال حاضر هم از سری نوت پرده برمی‌دارد و هم در اوایل سال میلادی خانواده پرطرفدار S را به بازار عرضه می‌کند. این موضوع برای هوآوی نیز صدق می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت هم سری P و هم سری میت جزو مدل‌های گران‌قیمت و لاکچری هوآوی شمرده می‌شوند که خواهان زیادی در سراسر جهان دارند. در حقیقت فرقی نمی کند که چه نیازی داشته باشید یا به‌دنبال چه قابلیت‌هایی در یک دستگاه هوشمند باشید، در هر صورت سری گوشی‌های میت می‌توانند به‌طور کامل نیاز شما را برآورده سازند. از این رو هوآوی سعی می‌کند هر سال محصولاتی را ارائه دهد که از هر لحاظ به‌راحتی می‌توانند با بهترین‌های بازار رقابت کنند و نظر کاربران را به‌سمت خود جلب نمایند. به احتمال زیاد سری میت ۳۰ نیز جزو همین گوشی‌ها خواهد بود. قبل از معرفی موبایل‌های مطرح همیشه شایعات و اخبار حول‌محور آن‌ها بالا می‌گیرد و مقالات زیادی در مورد مشخصات آن‌ها منتشر می‌شود.

مشخصات جذاب پرچم‌دار بعدی هوآوی - تکفارس 

میت ۳۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌نظر می‌رسد امسال خانواده میت از عضوهای جدید و در عین حال جذابی میزبانی خواهند کرد که از همیشه بهتر شده‌اند و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. برای مثال گفته می‌شود این سری می‌توانند اقدام به ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم در هر ثانیه نماید. این در حالی‌ست که بیش‌تر رقبای میت ۳۰ تنها قادرند کلیپ‌هایی با ۳۰ فریم در هر ثانیه ضبط کنند. فریم بالاتر به معنی روان بودن تصاویر و ویدیوهاست و جذابیت بیش‌تری به کلیپ‌ها می‌افزاید. البته قابلیت‌های سری میت ۳۰ به این‌جا ختم نمی‌شود. به‌نظر می‌رسد هوآوی از پردازنده جدیدی نیز در این خانواده بهره ببرد تا شما بدون نگرانی بازی‌های مختلف را تجربه کنید و به اجرای سنگین‌ترین برنامه‌ها مشغول شوید. البته این تراشه به هوش مصنوعی نیز مجهز خواهد شد. تکنولوژی هوش مصنوعی این امکان را به شما می‌دهد تا کارهای خود را سریع‌تر و ساده‌تر از قبل انجام دهید، به‌عنوان مثال عکاسی به‌‌لطف حضور هوش مصنوعی راحت‌تر خواهد شد. از آن‌جا که گوشی هوشمند موقعیت‌های مختلف را تشخیص می‌دهد و سپس براساس آن‌ها بهترین تنظیمات را اعمال می‌کند. مثلا اگر در فضای باز قرار داشته باشید، تنظیمات طوری انجام خواهد شد که نور بیش‌تری از محیط جذب شود و رنگ‌ها بهتر به‌نظر برسند، به این ترتیب تصاویری حرفه‌ای‌تر خواهید داشت که در مدت زمان کمی ثبت شده‌اند. البته هوش مصنوعی در طیف وسیعی از کارها به کمک‌تان می‌آید. سری میت ۳۰ قادرند علاقه‌مندی‌ها و سلایق شما را تشخیص دهند و براساس آن‌ها پیشنهاداتی را به شما عرضه نمایند. همچنین این گوشی‌های هوشمند براساس همین اطلاعات تنظیمات کلی دستگاه را تغییر می‌دهند. از این رو به برنامه‌هایی که کم‌تر مورد استفاده کاربر قرار می‌گیرند، کم‌تر دسترسی داده می‌شود تا عمر باتری افزایش یابد. صحبت از باتری شد. گفته می‌شود سری میت ۳۰ از باتری‌های بزرگی سود می‌جویند تا روزهای متمادی بتوانید از این موبایل‌ها استفاده کنید و نیازی به پریز برق نداشته باشید. فن‌آوری‌های مختلفی نیز مثل شارژ بی‌سیم معکوس، شارژ بی‌سیم و شارژ سریع در نظر گرفته شده تا بدون تردید میت ۳۰ را خریداری نمایید. اما آیا این مشخصات برای کاربران کافی‌ست تا میت ۳۰ را به رقبا ترجیح دهند؟

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا هوآوی می‌تواند با عرضه این گوشی هوشمند به بازار محبوبیت بیش‌تری کسب نماید؟ آیا سری میت ۳۰ موفق خواهد؟ از دستگاه‌های هوآوی بهره می‌برید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید