نسل جدید گوشی‌های نوکیا قرار است با قیمتی جدید در IFA 2019 معرفی گردد - تکفارس 
نسل جدید گوشی‌های نوکیا قرار است با قیمتی جدید در IFA 2019 معرفی گردد - تکفارس 

نسل جدید گوشی‌های نوکیا قرار است با قیمتی جدید در IFA 2019 معرفی گردد

بهنام خدابخشی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 19:31
گوشی‌های نوکیا

IFA 2019 در تاریخ ششم سپتامبر در برلین آغاز به کار خواهد کرد. در این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی تعدادی از شرکت‌های قدرتمند، گوشی‌های هوشمند جدید خود را به نمایش خواهند گذاشت. در میان کمپانی‌هایی که در این کنفرانس شرکت نموده‌اند، نام کمپانی فنلاندی نوکیا نیز به چشم می‌خورد. نوکیا اخیرا خط تولید جدیدی راه‌اندازی نموده است که گویا در IFA 2019 تصمیم دارد از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی به عمل آورد.

بر اساس شایعات منتشر شده، در طی این کنفرانس قرار است سه گوشی هوشمند نوکیا ۷٫۲، نوکیا ۶٫۲ و نوکیا ۵٫۲ رونمایی گردند. نوکیا ۷٫۲ اخیرا در پایگاه داده‌های Geekbench نیز ظاهر شده است. این گوشی هوشمند از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ همراه با ۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل شده است و همچنین دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع فول اچ‌دی پلاس (Full HD +) خواهد بود. از طرفی دیگر، نوکیا ۶٫۲ به عنوان جانشین نوکیا ۶٫۱ از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۲ با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره‌مند می‌باشد که با استفاده از حافظه‌ی میکرو اس دی قابل افزایش است. در نهایت نوکیا ۵٫۲ نسبت به دو مدل دیگر، از نظر قیمت مقرون به صرفه‌تر و دارای یک لنز دوربین Zeiss به همراه OZO Audio به عنوان سیستم صوتی خواهد بود.

انتظار می‌رود که فنلاندی‌ها در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ از سه دستگاه جدید خود رونمایی به عمل آورند. هم‌اکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند در دست نیست و به احتمال زیاد هر چه به تاریخ رونمایی آن‌ها نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه‌ها منتشر گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید