جدیدترین تصاویر از اسپیکر بلوتوثی شرکت Sonos منتشر شد - تکفارس 
جدیدترین تصاویر از اسپیکر بلوتوثی شرکت Sonos منتشر شد - تکفارس 

جدیدترین تصاویر از اسپیکر بلوتوثی شرکت Sonos منتشر شد

سید محمد معلمی
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - 15:30
جدیدترین تصاویر از اسپیکر بلوتوثی شرکت Sonos منتشر شد - تکفارس 

بر اساس تصاویر منتشر شده توسط سایت WinFuture، حالا می‌توانیم ببینیم ظاهر اسپیکر بلوتوثی آتی شرکت Sonos چگونه خواهد بود. این وب‌سایت آلمانی که در زمینه فاش کردن اطلاعات و اخبار مایکروسافت تبحر دارد، اخیراً اعلام کرده اینها تصاویری رسمی از اسپیکر آتی Sonos است که S17: Sonos Move نامیده می‌شود.

با توجه به این عکس‌ها، این امکان فراهم شده تا هم پایه درونی این اسپیکر را ببینیم و هم قابلیت گذاشتن آن روی میز را مشاهده کنیم. کاملاً مشخص است که در پشت این دستگاه، دکمه‌ای وجود دارد و کمی پایین‌تر، درگاه شارژ USB-C به چشم می‌خورد. این شیوه طراحی را از این جهت می‌توانیم هوشمندانه بدانیم زیرا این امکان را فراهم خواهد کرد تا این وسیله از دورترین فاصله از وای‌فای هم بتواند به اینترنت بیسیم وصل شود.

پیش از این هم اطلاعاتی در مورد این اسپیکر هوشمند منتشر شده بود که می‌توانید آنها را در ادامه مطالعه کنید.

  • این اسپیکر از چیزی که در تصاویر می‌بینید بزرگ‌تر خواهد بود بنابراین از Sonos One یا Paly:1 احتمالاً هم عریض‌تر است و هم بلندتر.
  • محصول آتی Sonos از دستورات ارائه شده از طریق هندزفری‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به وسیله گوگل اسیستنت یا الکسای آمازون خواسته‌های کاربران را برآورده کند.
  • زمانی که در حالت بلوتوثی خود قرار دارد، نمی‌توانید با اپلیکیشن Sonos این وسیله را کنترل کنید بنابراین کارایی آن مانند سایر دستگاه‌های بلوتوثی است. فقط باید آن را با گوشی یا لپ‌تاپ مدنظر جفت نمایید تا فایل مدنظر شما را اجرا کند.
  • ارائه دستورات به گوگل اسیستنت و الکسای آمازون، هنگام اتصال به هندزفری و قرار داشتن اسپیکر در حالت بلوتوثی، امکان‌پذیر نیست.
  • در حالت معمولی و هنگام اتصال به وای‌فای، این اسپیکر به همراه نشانگر باتری آن، در اپلیکیشن Sonos مشاهده خواهد شد.
  • درست مانند سایر اسپیکرهای Sonos، این محصول هم از AirPlay 2 اپل پشتیبانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این اولین اسپیکر این شرکت به شمار می‌رود که از Auto Trueplay و میکروفون‌های درونی استفاده می‌کند تا حجم صدای خروجی را به صورت خودکار تنظیم نماید.

جدیدترین تصاویر از اسپیکر بلوتوثی شرکت Sonos منتشر شد - تکفارس 

در مورد دوام باتری، ضد آب و خاک بودن و قابلیت جفت‌سازی آن با سایر اسپیکرهای Sonos برای پخش صدا به صورت استریو هم هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

به هر حال، باید تا روز ۲۶ آگوست صبر کنیم تا ببینیم این محصول Sonos چه ویژگی‌هایی خواهد داشت زیرا این کمپانی در این تاریخ و طی یک کنفرانس مطبوعاتی، این اسپیکر را معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.