YouTube Premium از ماه آینده محتوای انحصاری بیشتری را دریافت خواهد کرد - تکفارس 
YouTube Premium از ماه آینده محتوای انحصاری بیشتری را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

YouTube Premium از ماه آینده محتوای انحصاری بیشتری را دریافت خواهد کرد

مسلم رفیعی
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 11:30
YouTube Premium از ماه آینده محتوای انحصاری بیشتری را دریافت خواهد کرد - تکفارس 

در سال گذشته، یوتیوب اظهار کرد که محتوای اصلی خود را از سرویس YouTube Premium، به سرویس پشتیبانی تبلیغات خود، منتقل می‌کند.

نماینده یوتیوب طی بیانیه‌ای در آبان‌ماه (نوامبر) سال گذشته ابراز کرد:

با توجه به نزدیک شدن به سال ۲۰۱۹، ما همچنان به سرمایه‌گذاری در برنامه‌نویسی اسکریپت شده و تغییر جهت YouTube Originals، به یک سرویس تبلیغات محور، ادامه خواهیم داد و بدین‌شیوه سعی می‌کنیم که طرفداران بیشتری را در سرتاسر جهان، به خود جذب نماییم. مرحله بعدی استراتژی بخش Originals، مخاطبان بیشتری را به سمت سازندگان این بخش اصلی، جذب خواهد کرد و تبلیغات را به همراه محتوایی باورنکردنی ارائه می‌دهد. این مهم، یوتیوب را در جهت نیل به اهدافش یاری می‌رساند.

این شرکت تأیید کرده بود که می‌تواند این تغییرات را در اردیبهشت‌ماه (مه) اعمال نماید و اکنون یوتیوب، اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی انجام این کار به اشتراک گذاشته است.

یوتیوب بیانیه زیر را با Android Central به اشتراک گذاشت:

سریال‌های جدید، فیلم‌ها، و رویدادهای زنده سرویس YouTube Originals، پس از تاریخ  ۲ مهر ۱۳۹۸ (۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹)، همراه با تبلیغات و به‌صورت رایگان، در دسترس کسانی که جزء مشترکین این سرویس نیستند، قرار خواهد گرفت. در رابطه با سریال‌ها، اعضای این سرویس به صورت فوری، به هر قسمت از یک فصل جدید دسترسی خواهند داشت، در حالی که افراد غیرعضو، باید منتظر انتشار آن قسمت جدید بمانند.

در صورت امکان، در اکثر موارد نسخه کارگردان و محتوای جایزه‌ای فیلم‌ها و همچنین رویدادهای زنده، در انحصار مشترکین YouTube Originals خواهند بود.

از طرف دیگر، هیچ کاربری در YouTube Premium، به دلیل غنای محتوا در این سرویس عضو نشده است؛ به‌عبارت دیگر این کار، احتمالاً ارزش سرویس YouTube Originals را پایین نخواهد آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید