قفل‌گذاری لینکدین با اثر انگشت - تکفارس 
قفل‌گذاری لینکدین با اثر انگشت - تکفارس 

قفل‌گذاری لینکدین با اثر انگشت

امیر عسگری
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 15:30
قفل‌گذاری لینکدین با اثر انگشت - تکفارس 

احتمالا در چند روز آینده مایکروسافت ویژگی جدیدی را برای نسخه اندروید برنامه لینکدین ارائه می‌کند.

ویژگی حالت تاریک (Dark Mode) یکی از قابلیت‌هایی است که مایکروسافت اعلام کرده در حال کار بر روی آن است و بزودی ارائه می‌کند.

علاوه بر این ویژگی به نظر می‌رسد باید منتظر یک ویژگی مهم دیگر نیز برای نسخه اندروید لینکدین باشیم. با بررسی کدهای برنامه لینکدین توسط جین مانچان (Jane Munchun) که در مهندسی معکوس بسیار مشهور است، مدارکی پیدا شده که به وضوح نشان می‌دهد مایکروسافت در حال کار بر روی ویژگی قفل‌گذاری برنامه است که به شما اجازه می‌دهد تا با اثر انگشت برنامه را بازگشایی نمایید. قابلیتی که شبیه به بازگشایی قفل با اثر انگشت در واتس‌اپ است.

جین مانچان در توییتر خود نیز این موضوع را اعلام کرده است:

لینکدین در حال آزمایش اثر انگشت برای قفل گذاری برنامه است.

در حال حاضر این ویژگی از بخش اکانت و صفحه تنظیمات در دسترس است. لازم به توضیح نیست که برای استفاده از این ویژگی باید آن را در گوشی اندرویدی خود فعال کنید. یک ویژگی جالب این سیستم بازگشایی اثر انگشت، تعیین زمان مشخص برای قفل شدن برنامه است.

همانطور که اشاره شد در حال حاضر قفل‌گشایی تنها با اثر انگشت عمل می‌کند. با این حال‌ احتمالا مایکروسافت قابلیت پین امنیتی را بعنوان ابزاری برای باز کردن برنامه، پیش از اینکه اثر انگشت را به صورت عمومی عرضه کند، به برنامه اضافه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید