احتمال عرضه لپ‌تاپ جدید اپل در ماه آینده - تکفارس 
احتمال عرضه لپ‌تاپ جدید اپل در ماه آینده - تکفارس 

احتمال عرضه لپ‌تاپ جدید اپل در ماه آینده

مسلم رفیعی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 19:00
احتمال عرضه لپ‌تاپ جدید اپل در ماه آینده - تکفارس 

اپل قرار است که در پاییز امسال، یک MacBook شانزده اینچی را به بازار عرضه نماید. تمامی پیش‌بینی‌های تحلیلگران به یک تاریخ اشاره می‌کنند، بله؛ مهرماه (سپتامبر). پیش‌بینی Digitimes، مهرماه را نشان می‌دهد و در عین حال احتمال می‌دهد که اپل، این محصول را در آبان‌ماه (اکتبر) عرضه نماید. اکنون نگاهی متفاوت به آنچه که ممکن است رخ دهد، می‌انداریم.

آخرین گزارش از طرف شرکت تحلیلگری Trendforce ارائه شده است. این شرکت در حال بررسی شرایط کلی بازارهای نوت‌بوک است.

طبق گزارش Trendforce:

با توجه به شروع فصل پاییز، تقاضا برای کروم‌بوک‌ها (Chromebook) به لطف بازگشایی مدارس، همچنان به قوت خود باقی است. در همین زمان، می‌بینیم که محصولات جدید وارد بازار می‌شوند؛ لپ‌تاپ‌هایی مانند: MacBook شانزده اینچی اپل، محصولات Dell با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، لپ‌تاپ‌های ایسوس که مجهز به نمایشگر دوگانه هستند و همچنین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی که با تقاضای فزاینده‌ای نیز روبه‌رو هستند.

اگر اپل قصد داشته باشد که در فصل بازگشایی مدارس، عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، بنابراین محتمل است که مک‌بوک جدید خود را در کنار خانواده آیفون ۱۱ و iPad Pro، معرفی کند. اگر کوپرتینویی‌ها چنین قصدی نداشته باشند و بخواهند که لپ‌تاپ‌های خود را پس از مهرماه عرضه نمایند، آنگاه این خبر را در اوایل مهرماه، از طریق رسانه‌ها اعلام خواهند کرد. در هر صورت، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، نشر یک اطلاعیه از جانب این شرکت، زیاد دور از ذهن نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید