به‌روزرسانی‌های مایکروسافت آفیس - تکفارس 
به‌روزرسانی‌های مایکروسافت آفیس - تکفارس 

به‌روزرسانی‌های مایکروسافت آفیس

مسلم رفیعی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 12:00
به‌روزرسانی‌های مایکروسافت آفیس - تکفارس 

مایکروسافت بیلد جدیدی را جهت به‌روزرسانی آفیس در ویندوز، منتشر کرده است. بیلد شماره ۱۲۰۰۱٫۲۰۰۰۰، ویژگی‌های جدید زیادی را به Excel ،Outlook ،PowerPoint و Word اضافه کرده است. Office Insider Build جدید، رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد را نیز به‌همراه دارد. شما می‌توانید لیست تغییرات رسمی را در پایین مطالعه نمایید.

به‌روزرسانی‌های Excel:

همکاری آسان‌تر شده است: پیشرفت‌های نویسندگی گروهی بدین‌معنی است که هنگامی که با قالب‌بندی‌ها و سلول‌های مختلف و همچنین مواردی از این قبیل کار می‌کنید، تغییرات شما و همکارانتان به‌صورت یکنواخت ادغام می‌شوند.

لذت جست‌وجو: ما در بخش جست‌و‌جو، آیکن‌ها را نیز اضافه کرده‌ایم تا بتوانید نماد موردنظر خود را آسان‌تر پیدا نمایید. هنگامی که شروع به انتخاب کردن می‌کنید، دکمه Insert به شما نشان می‌دهد که چه تعدادی را انتخاب نموده‌اید.

به‌روزرسانی‌های Office Suite:

آیکن‌های جدید برنامه‌های آفیس: نماد برنامه‌ها، دوباره طراحی شده‌اند تا تجربیات ساده، قدرتمند و هوشمندانه را به مخاطب القا نمایند.

به‌روزرسانی‌های Outlook:

حفاظت پیشرفته در برابر حمله‌ها: با استفاده از Office 365 Advanced Threat Protection، در برابر حملات ناشی از پیوندهای درون ایمیل‌ها، پیام‌های پیوست شده، پیام‌های امضا شده، مسیرهای شبکه و غیره، محافظت می‌شوید.

جست‌وجو کردن: ما در بخش جست‌و‌جو، آیکن‌ها را نیز اضافه کرده‌ایم تا بتوانید نماد موردنظر خود را آسان‌تر پیدا نمایید. هنگامی که شروع به انتخاب کردن می‌کنید، دکمه Insert به شما نشان می‌دهد که چه تعدادی را انتخاب نموده‌اید.

به‌روزرسانی‌های PowerPoint:

جست‌وجو و لذت بردن: ما در بخش جست‌و‌جو، آیکن‌ها را نیز اضافه کرده‌ایم تا بتوانید نماد موردنظر خود را آسان‌تر پیدا نمایید. هنگامی که شروع به انتخاب کردن می‌نمایید، دکمه Insert به شما نشان می‌دهد که چه تعدادی را انتخاب کرده‌اید.

به‌روزرسانی‌های Word:

دیگران می‌توانند به سرعت، تغییرات شما را مشاهده نمایند: بهبودهای نویسندگی مشترک بدان معنا است که همکاران شما می‌توانند تغییرات اعمال شده از جانب شما را، سریع‌تر از گذشته مشاهده کنند.

جست‌وجو: ما در بخش جست‌و‌جو، آیکن‌ها را نیز اضافه کرده‌ایم تا بتوانید نماد موردنظر خود را آسان‌تر پیدا نمایید. هنگامی که شروع به انتخاب کردن می‌کنید، دکمه Insert به شما نشان می‌دهد که چه تعدادی را انتخاب نموده‌اید.

به‌روزرسانی‌های غیر امنیتی:

Outlook:

ما این مشکل را برطرف کردیم که باعث می‌شد تا پس از لغو یک جلسه، دو اعلان به شرکت‌کنندگان ارسال شود.

PowerPoint:

پیش‌تر، کاربران هنگامی که گزینه‌های No Outline و یا No Fill را در قسمت Shapes and Icons انتخاب می‌کردند، این کار باعث کرش کردن برنامه در حال اجرا می‌شد. ما این نقص را برطرف ساخته‌ایم.

جهت به‌روزرسانی به آخرین بیلد پیش‌نمایش آفیس، یکی از نرم‌افزارهای زیرمجموعه را باز کرده و سپس به مسیر File > Account > Update Options > Update Now بروید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید