جدیدترین تبلت سامسونگ اولین موردی است که از اچ‌دی‌آر‌۱۰+ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
جدیدترین تبلت سامسونگ اولین موردی است که از اچ‌دی‌آر‌۱۰+ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

جدیدترین تبلت سامسونگ اولین موردی است که از اچ‌دی‌آر‌۱۰+ پشتیبانی می‌کند

Tayeb90
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 18:00
جدیدترین تبلت سامسونگ اولین موردی است که از اچ‌دی‌آر‌۱۰+ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

در آخرین روز ماه گذشته، سامسونگ تبلت پرمیوم اندرویدی جدید خود یعنی سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Samsung Galaxy Tab S6) را معرفی کرد. این تبلت از بالاترین خط اسنپدراگون Snapdragon) 855) پلتفرم گوشی تلفن همراه قدرت گرفته است، تبلت با یک نمایشگر Super AMOLED 10.5 اینچی با رزلوشن ۱۶۰۰x2560 پوشیده شده است. دو پیکربندی متفاوت دارد که می‌توان بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد. یک مدل با حافظه داخلی ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت محل ذخیره‌سازی و مدل دوم با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت محل ذخیره موجود است. در پشت تبلت تنظیمات دوربین دوتایی وجود دارد (۱۳ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل گسترده با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای) و همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی در جلو قرار دارد. کسانی که به دنبال حافظه ذخیره اضافه هستند می‌توانند میکرواس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی داشته باشند و یک باتری mAh 7040 صفحه را روشن نگه می‌دارد.

این تبلت با قلم اس تماما جدید عرضه می‌شود که برای شارژ و ذخیره به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می‌شود.

سامسونگ امروز اعلام کرد که گلکسی تب اس ۶ نخستین تبلتی است که تا کنون در این سیاره گواهینامه اچ‌دی‌آر۱۰+ (HDR10+) دریافت می‌کند (اگرچه نمی‌توانیم درباره سیاره‌های دیگر مطمئن باشیم). همان‌طور که سامسونگ اشاره کرد، اچ‌دی‌آر۱۰+ سطح روشنایی را بهینه می‌سازد تا تجربه تماشای همه‌جانبه واقعی را ارائه دهد و به کاربران اجازه می‌دهد از محتوا با جزئیاتی که ایجادکننده محتوا در نظر داشته است، لذت ببرند.

درحالی که محصولات اچ‌دی‌آر۱۰ حداثر روشنایی تا ۱۰۰۰نیت را ایجاد می‌کنند، اچ‌دی‌آر۱۰+ روشنایی حداکثری تا بالای ۴۰۰۰ نیتی ارائه می‌دهد. اچ‌دی‌آر۱۰+ که توسط سامسونگ عرضه شده است، برخلاف ابرداده‌های ایستایی که روی اچ‌دی‌آر۱۰ کاربرد دارند از ابرداده‌های پویا استفاده می‌کند که تغییر را به روش صحنه به صحنه ایجاد می‌کند. اکنون این قالب تنها در Amazon Prime Video استفاده می‌شود.

بازه زمانی سفارش سامسونگ گلکسی تب اس۶  از ۲۳ آگوست آغاز می‌شود.

به گفته سامسونگ: «یک گواهینامه اچ‌دی‌آر۱۰+ برای تجربه دید همه‌جانبه واقعی ارائه شده و با صفحه نمایشگر گلکسی تب اس۶ سوپر امولد (Super AMOLED)، به اضافه صدای plus AKG  و Dolby Atmos ترکیب شده است. کاربران در حال لذت بردن از رسانه مورد علاقه خود می‌تواند زندگی یا استراحت کنند و به کار و زندگی خود برسند، نمونه‌ کارهای خلاقانه خود را به نمایش بگذارند یا به برنامه‌های نمایشی تلویزیونی موردعلاقه خود برسند.

کاربران با گلکسی تب اس۶ از طریق Amazon Prime Video می‌توانند از محتوای موردعلاقه خود در قالب HDR10+ را در جزئیات خیره‌کننده و بسیار زیبا، همانطور که برای نمایش در نظر گرفته شده بودند لذت ببرند».

بازه زمانی سفارش گلکسی تب اس۶ در ۲۳ آگوست آغاز می‌شود و اگر دستگاه را رزرو کنید، می‌توانید از دریافت کیبرد اضافی با۵۰ درصد تخفیف و ۴ ماه استفاده رایگان از ad-free یوتیوب و یوتیوب موزیک بهره‌مند شوید. گزینه‌های رنگ آبی ابری، خاکستری کوهی، و سرخی رز هستند. قیمت هنوز اعلام نشده است.

جدیدترین تبلت سامسونگ اولین موردی است که از اچ‌دی‌آر‌۱۰+ پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

بازار تبلت درگیری‌های بسیاری داشته است، اما اپل توانست جان دوباره‌ای بگیرد؛ اواخر سال آینده پس از انتشار مدل‌های پرو آیپد اپل (Apple iPad Pro) و مدل‌های آیپد ایر (iPad Air) جدید و مینی آیپد در اوایل امسال، اپل گزارش کرد که درآمد سالانه آیپد در این شش سال طی سه ماهه مالی سوم این شرکت بیشترین رشد را داشته است. و برای سه ماهه مالی سوم اخیر، درآمد آیپد دوباره به طور سالانه افزایش خواهد داشت. اوایل این هفته، آخرین داده‌های منتشر شده توسط IDC نشان می‎دهد که سامسونگ پس از فروش ۴٫۹ میلیون واحد از آوریل تا ژوئن با حفظ فاصله در بازار جهانی تبلت در رده دوم باقی می‌ماند. که از ۵ میلیون فروش آن طی دوره مشابه در سال گذشته ۳٫۱ درصد پایین‌تر بوده است. اما برای اینکه ببینید صنعت تجارت به طور کلی چه اندازه سست است، با وجود کاهش در میزان سفارش، سامسونگ در بازار سهام واقعا (از ۱۴٫۹ درصد تا ۱۵٫۲ درصد) رشد داشته است. اپل در این سه ماهه ۱۲٫۳ میلیون آیپد فروش داشته است. در سه ماهه دوم ۲۰۱۸ از میان پنج تولیدکننده برتر، تنها اپل و آمازون در ارسال محصولات رشد داشته‌اند.

آیا برای جبران این فاصله با اپل، گلکسی تب اس۶ جدید به سامسونگ یاری خواهند رساند؟ شاید به این دلیل نیست که تبلت‌های آندرویدی در طول تاریخ فروش بزرگی نداشته‌اند. به نظر می‌رسد خود اپل تعدادی آیپد جدید را برای بازار عرضه خواهد کرد، زیرا کمیسیون اقتصاد اوراسیا به تازگی مجوز به هفت مدل تازه آیپد را صادر کرده است. توجه داشته باشید که هر آیپد جدید معمولا گزینه‌های پیکربندی ذخیره، وای‌فای و وای‌فای‌پلاس متفاوتی دارد. ممکن است آیپدهای جدید به زودی در ماه آینده به مرحله معرفی برسند، تا همزمان با عرضه سیستم عامل جدید آیپداواس (iPadOS) ارائه شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.