قابلیت استریم بازی‌ها به‌زودی به برنامه Discord اضافه خواهد شد - تکفارس 
قابلیت استریم بازی‌ها به‌زودی به برنامه Discord اضافه خواهد شد - تکفارس 

قابلیت استریم بازی‌ها به‌زودی به برنامه Discord اضافه خواهد شد

مهرداد میرشاهی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 10:31
قابلیت استریم بازی‌ها به‌زودی به برنامه Discord اضافه خواهد شد - تکفارس 

از روز پنج شنبه ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگست) ویژگی جدیدی تحت عنوان «Go Live» برای نسخه دسکتاپ اپلیکیشن دیسکورد در دسترس قرار خواهد گرفت. این ویژگی این امکان را به هر فردی می‌دهد تا با استفاده از رایانه شخصی خود، ویدئویی از بازی‌اش را در کانال‌های صوتی حداکثر به صورت همزمان برای ۱۰ نفر استریم کند.

قابلیت Go Live حس گیمینگ در یک اتاق نشیمن در کنار دوستانتان را به شما می‌دهد. این عمل از طریق سیستم تشخیص بازی دیسکورد (Discord) صورت خواهد گرفت؛ همان ویژگی‌ای که به دوستانتان نشان می‌دهد در حال حاضر چه عنوانی را بازی می‌کنید.

این ویژگی در هر سروری کار می‌کند با این حال، امکان انتخاب سرورهای تقویت شده با استفاده از Nitro برای استریم‌های با کیفیت نیز برای کاربران دیسکورد مهیا شده است. هیچ محدودیتی برای دامنه سرور و اینکه چند نفر می‌توانند ویدئوهای خود را استریم کنند، وجود ندارد. به عبارت دیگر، در یک کانال صوتی تا چند کاربر می‌توانند به صورت همزمان به استریم بازی‌های خود بپردازند. امکان انتخاب سطح برای هر سروری نیز مهیاست؛ به این معنا که مدیران کانال‌ها می‌توانند در صورت تمایل این ویژگی را غیرفعال کنند. این ویژگی با تاخیر بسیار کمی صورت می‌گیرد و از پایداری خوبی برخوردار است.

Go Live به منظور رقابت با توییچ یا میکسر یا هر سرویس استریم دیگری طراحی نشده است. پشتیبانی از وب‌کم برای این قابلیت مهیا نشده و محدودیت ۱۰ بازدیدکننده برای هر استریم منظور شده است تا جلوی فشار وارد کردن به سرورها و تاخیرهای احتمالی استریم‌ها گرفته شود. رایانه‌های مک و لینوکس از این ویژگی پشتیبانی نخواهند کرد اما کاربران این سیستم‌ها می‌توانند از طریق مرورگر، استریم‌های کاربران را مشاهده کنند. دیسکورد قصد دارد این ویژگی را برای کاربران موبایل خود نیز در دسترس قرار دهد. با اضافه شدن ویژگی Go Live، به نظر می‌رسد که دیسکورد قصد دارد به محفل خوبی برای گیمرها و اشتراک تجربه‌های گیمینگ آن‌ها تبدیل شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید