Google Maps AR به گوشی‌های اندروید و iOS  آمده است - تکفارس 
Google Maps AR به گوشی‌های اندروید و iOS  آمده است - تکفارس 

Google Maps AR به گوشی‌های اندروید و iOS آمده است

مسلم رفیعی
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - 13:00
Google Maps AR به گوشی‌های اندروید و iOS  آمده است - تکفارس 

گوگل دیروز مسیرهای پیاده‌روی واقعیت افزوده جدید خود را که با عنوان Google Maps Live View شناخته می‌شوند، در دسترس طیف وسیع‌تری از کاربران اندروید و آیفون قرار داد. مسیرهای پیاده‌روی AR برای اولین‌بار در اوایل سال جاری و در تلفن‌های هوشمند شرکت گوگل ظاهر شد. این قابلیت، ناوبری آنی را با استفاده از دوربین تلفن‌های همراه، به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید تلفن خود را به سمت خیابان‌ها و محیط اطراف خود نگه دارید تا فلش‌ها و جهات مسیر را در نمای دوربین مشاهده و بدین‌ترتیب، ساختمان‌ها را آسان‌تر پیدا نمایید.

دستگاه‌های اندروید که از ARCore و یا آیفون‌هایی که از ARKit پشتیبانی می‌کنند، در طول این هفته قادر خواهند بود تا به بتای Google Maps Live View دسترسی داشته باشند. به طریق زیر می‌توانید Live View را امتحان نمایید:

  • مکانی را که می‌خواهید به آن بروید، جستجو کنید یا در نقشه، بر روی آن ضربه بزنید.
  • بر روی دکمه جهت‌ها در پایین صفحه، ضربه بزنید.
  • مسیرهای پیاده‌روی را در بالای صفحه انتخاب نمایید.
  • بر روی گزینه Live View در پایین صفحه، ضربه بزنید.

ویژگی جدید Google Maps Live View، بخشی از یک بروزرسانی بزرگتر در رابطه با سرویس نقشه‌برداری گوگل است. این شرکت می‌خواهد که اپلیکیشن Travel and Maps، همان جایی باشد که شما صفر تا صد سفر خود را در آن برنامه‌ریزی می‌کنید. اهالی مانتین ویو در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای کمک به مسافران هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید