پخش زنده مسابقات NBA اکنون در Twitch قابل مشاهده است - تکفارس 
پخش زنده مسابقات NBA اکنون در Twitch قابل مشاهده است - تکفارس 

پخش زنده مسابقات NBA اکنون در Twitch قابل مشاهده است

مسلم رفیعی
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 12:00
پخش زنده مسابقات NBA اکنون در Twitch قابل مشاهده است - تکفارس 

این توافق‌نامه تا سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت و بدین‌شیوه، ورزش‎های زنده بیشتری به این پلتفرم راه خواهند یافت.

به گزارش رویترز، Twitch و اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) جهت پخش بازی‌های بسکتبال ایالات متحده در سطح جهانی، توافق‌نامه‌ای را امضاء کرده‌اند. این تفاهم‌نامه تا سال ۲۰۲۰ پابرجا است. USA Basketball یک سازمان غیرانتفاعی و نهاد حاکم بر بسکتبال آمریکا است. این سازمان مسئول هماهنگی مسابقات جهانی بسکتبال مردان و زنان است. USA Basketball، امسال تیم‌هایی را به مسابقات جام جهانی FIBA ​​در چین، اعزام می‌کند؛ این رویداد هر چهارسال یک‌بار برگزار می‌شود و اساساً همانند جام جهانی فوتبال است.

این حرکت، مسابقات زنده بیشتری را به Twitch خواهد آورد. این پلتفرم در حال حاضر میزبان NFL’s Thursday Night Football و بازی‌های لیگ دست‌دوم NBA است. در سال گذشته، Twitch قراردادهایی را امضا کرده که شامل حق پخش همزمان WWE، پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، MLS و سایر رویدادها می‌شود. همان‌طور که رویترز خاطرنشان می‌کند، حقوق رسانه‌ای مسابقات NBA تا فصل ۲۰۲۵، در دست شبکه‌های ESPN ،ABC و TNT است، اما همکاری با Twitch، راه‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای بخش دیجیتال این رقابت‌ها، فراهم می‌کند.

برای Twitch، این مشارکت بدین‌ معنا است که این پلتفرم می‌تواند بینندگان جدیدی را که علاقه‌ای به بازی‌های ویدیویی ندارند، به خود جذب کند. اریک برونر (Eric Brunner) بازیکن بازنشسته فوتبال و رهبر تولید محتوای این پلتفرم، می‌گوید که:

Twitch از گسترش همکاری خود با NBA هیجان زده است. هر دوی آن‌ها، شدیداً به‌دنبال کشف راه‌های جدید جهت غنای جامعه خود هستند؛ راه‌کارهایی نظیر پخش آنلاین مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ایالات متحده.

یکی از سخنگویان Twitch تأکید می‌کند که ورزش در این پلتفرم، تبدیل به چیزی فراتر از یک اولویت خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.