نسل جدید دوچرخه‌های برقی در راه هستند - تکفارس 
نسل جدید دوچرخه‌های برقی در راه هستند - تکفارس 

نسل جدید دوچرخه‌های برقی در راه هستند

علی اسکندری
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 21:31
نسل جدید دوچرخه‌های برقی در راه هستند - تکفارس 

امروزه تکنولوژی‌های بسیاری هر روز به بازار عرضه می‌شوند و دچار تغییر و تحول در زندگی روزمره انسان‌ها می‌گردند. در حقیقت با کمک فن‌آوری می‌توانیم بهتری زندگی کنیم و راحت‌تر بسیاری از کارها را به پایان برسانیم. با توجه به بازار بزرگ و چندین تریلیون دلاری فن‌آوری، شرکت‌های زیادی به این حوزه وارد شده‌اند و هر یک از محصولات خود به‌طور سالانه پرده‌برداری می‌کنند. همین باعث می‌شود تا تنوع در بازار به‌صورت چشم‌گیری افزایش یابد. با این حال این تنوع باعث افزایش کیفیت کالا خواهد شد. دوچرخه‌های برقی یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات فن‌آوری‌محور هستند که این امکان را به شما می‌دهند تا دیگر در هنگام طی کردن مسیرهای طولانی یا سر بالایی‌ها با مشکلی مواجه نشوید. Swagtron یکی از صدها شرکت فعال در این حوزه است.

هر ساله محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌شود و برای همین رقابت برای شرکت‌های قدیمی سخت‌تر خواهد شد. برند Swagtron یکی از شرکت‌های تازه‌کار در این حوزه محسوب می‌شود که در عرض چند سال توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. در حال حاضر این شرکت یکی از پرفروش‌ترین برندها در فروشگاه اینترنتی شمرده می‌شود و تا حالا توانسته هزاران دستگاه را تولید و به کاربران تحویل نماید. این در حالی‌ست که بیش‌تر شرکت‌ها نمی‌توانند بیش‌تر از صد دستگاه به بازار عرضه نمایند. در حقیقت هنوز دوچرخه‌های برقی مورد استفاده عموم مردم قرار نگرفته‌اند. اما این موضوع تغییر خواهد کرد و برند نام‌برده نیز یکی از رهبران این تغییر خواهد بود. به‌جرات می‌توان گفت دوچرخه‌های برقی Swagtron از دیگر محصولات بازار کیفیت بیش‌تری دارند و از نظر طراحی یک پله بالاتر از رقبا هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بسیاری اقدام به خرید دوچرخه‌های این شرکت کنند. اما نسل جدید محصولات این شرکت چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا از ارزش خرید بالایی برخوردار است؟ به این سوالات در زیر پاسخ داده‌ایم.

نسل جدید دوچرخه‌های برقی در راه هستند - تکفارس 

جالب است بدانید دوچرخه برقی Swagtron در ظاهر مثل یک دوچرخه عادی است. برای همین می‌توان گفت محصول شرکت مذکور یکی از بهترین‌هاست. چراکه بیش‌تر دوچرخه‌های بازار ظاهری عجیب و غریب دارند که همین موجب کاهش فروش آن شده است. اما Swagtron با بینش خود در مورد این محصولات، توانسته دستگاهی تقریبا بی‌نقص و جذاب عرضه کند که نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. پیش از هر چیزی، رنگ براق و مشکی دوچرخه باعث محبوبیت زیاد این دستگاه خواهد شد و احتمالا آن را در صدر جدول قرار می‌دهد. اما گذشته از این باتری دستگاه مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. گفته می‌شود دوچرخه EB12 از یک باتری بزرگ و ۲۷ واتی بهره می‌برد که می‌تواند نیاز بیش‌تر کاربران برآورده نماید. به‌طور مثال با این باتری می‌توانید به‌راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازید و تا روزها نیازی به شارژ مجدد دستگاه پیدا نکنید.

در حقیقت طول عمر باتری تقریبا نقطه ضعف هر دستگاه دیجیتالی و برقی محسوب می‌شود. اما حساب دوچرخه برقی Swagtron با دیگر محصولات بازار را جدا کنید. این دستگاه خیره‌کننده تا روزها دوام می‌آورد و مطمئن باشید از خرید آن پشیمان نخواهید شد. برای این‌که بتوانید کارهای زیادی را انجام دهید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید، تولیدکننده از یک کامپیوتر کوچک در دسته چپ دوچرخه برقی بهره برده است. به‌لطف این کامپیوتر می‌توانید از سرعت‌تان آگاه شوید و به زمان پی ببرید. به این ترتیب نیازی نیست به‌طور مداوم گوشی‌تان را روشن کنید. با این همه یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید یک دوچرخه برقی، سرعت آن است. اخبار حاکی از آن هستند که دوچرخه برقی Swagtron می‌تواند با سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند که به‌نظر کارشناسان میزان خوبی برای این دستگاه است. در حقیقت شما نیازی به سرعت بیش‌تر ندارید، از آن‌جا که اکثر کاربران تنها برای گذر از سر بالایی‌ها و طی کردن مسیرهای طولانی از قابلیت حرکت خودکار بهره می‌گیرند. بنابراین سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت رضایت‌بخش است. گفتنی‌ست تایرهای این دوچرخه در موقعیت‌های گوناگون دوام می‌آورند، با این حال شرکت سازنده تاکید می‌کند که این مدل بیش‌تر برای استفاده درون شهر مناسب است و بهتر به‌عنوان دوچرخه کوهستار مورد استفاده قرار نگیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند با محصول جدید خود به موفقیت‌های بیش‌تری دست یابد؟ آیا تا به حال از یک دوچرخه برقی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال خواهیم شد که نظر و تجربیات‌ خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید