میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ فرقی با نوت ۹ نخواهد داشت - تکفارس 
میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ فرقی با نوت ۹ نخواهد داشت - تکفارس 

میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ فرقی با نوت ۹ نخواهد داشت

علی اسکندری
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 23:01
میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ فرقی با نوت ۹ نخواهد داشت - تکفارس 

بی‌شک شرکت‌ کره‌ای سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های حوزه گوشی‌های هوشمند است. در حقیقت این برند جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌های این بخش از بازار شمرده می‌شود که توانسته کاربران بسیاری را به‌سمت خود جلب کند. هر ساله این شرکت از گوشی‌های جدید خود در کلاس‌های متفاوتی پرده برمی‌دارد که گفتنی‌ست همه آن‌ها از بهترین مشخصات و فن‌آوری‌ها بهره می‌گیرند. با این همه همیشه سری نوت جای خاصی در بین کاربران دارند. مدل‌های این خانواده همیشه یکی از برترین گوشی‌های بازار به‌حساب می‌آیند و خرید آن به هر کسی توصیه می‌شود. اما به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۱۰ فروش بالایی را تجربه نکند. در ادامه در این رابطه توضیح داده‌ایم.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ امشب از گوشی جدید خود پرده برمی‌دارد. این محصول با نام سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ شناخته خواهد شد و به احتمال زیاد به یکی از قدرت‌مندترین و بهترین موبایل‌های بازار تبدیل می‌شود. به‌نظر می‌رسد این مدل با یک طراحی زیبا و مدرن به بازار عرضه شود. در این نوع طراحی دیگر خبری از بریدگی صفحه‌نمایش یا دوربین‌های مکانیکی نیست. به‌جای تمامی این‌ها، سامسونگ حفره‌ دوربین سلفی را در میانه قسمت بالای دستگاه قرار خواهد داد. حاشیه‌های اندکی نیز در بالا و پایین گوشی دیده خواهد شد. مثل همیشه لبه‌ها نیز کمی خمیده هستند تا دیدن فیلم‌ها با جذابی بیش‌تری همراه باشد و ظاهر کلی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ بهبود یابد. احتمالا دوربین هم ارتقا یافته و مطمئن باشید با کمک آن می‌توانید تصاویری خیره‌کننده بگیرید. اما مشخصه‌های این گوشی به این‌جا ختم نمی‌شوند.

به‌جرات می‌توان گفت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به یکی از توان‌مندترین موبایل‌های هوشمند بازار مبدل می‌شود. چرا؟ از آن‌جا که سامسونگ از جدیدترین پردازنده خود در این گوشی بهره خواهد گرفت که قدرتی بی‌حد و حصر به سامسونگ گلکسی نوت ۱۰  می‌بخشد. به‌عنوان مثال به‌راحتی می‌توانید بازی‌های سنگینی مثل آسفالت ۹ (Asphalt 9) را بدون هیچ مشکلی لود خواهند شد. حتی سنگین‌ترین برنامه‌ها نیز بدون کندی سرعت اجرا می‌شوند. در نتیجه با موبایل جدید سامسونگ هیچ محدودیتی جلوی شما را نمی‌گیرد و می‌توانید بهترین بازی‌ها و برنامه‌ها را تجربه نمایید. با این همه گوشی‌های نوت سامسونگ به‌خاطر یک ویژگی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. قلم S یکی از جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین قابلیت سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود. در این نسل این قلم هوشمند از همیشه بهتر شده است. اما شاید این سوال به ذهن‌تان خطور کند که قلم دقیقا چه فوایدی دارد. به‌طور مثال طراحی را در نظر بگیرید. معمولا طراحان عادت دارند کارهای‌شان ابتدا بر روی کاغذ و با یک قلم طراحی نمایند. اما با ظهور محصولات نوت سامسونگ تقریبا این نیاز برطرف شد. در حال حاضر طراحان به‌سادگی می‌توانند آخرین ایده‌های خود را با کمک قلم گوشی‌های سامسونگ تداعی کنند و سپس آن‌ها را به اجرا دربیاورند. به‌طور کل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ یک گوشی تمام‌عیار و زیبا خواهد بود که نیاز هر کسی را برآورده می‌کند. با این حال گفته می‌شود این محصول فروش زیادی را تجربه نخواهد کرد و میزان فروش آن مثل نسل قبلی خواهد بود.

میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ فرقی با نوت ۹ نخواهد داشت - تکفارس 

یکی از مهم‌ترین دلایل که فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، محصول خود شرکت است. حتما نام گلکسی فولد به‌گوش‌تان خورده است. این گوشی با طراحی انعطاف‌پذیر به بازار عرضه شده و تا شهریورماه به‌دست مشتریان می‌رسد. در نتیجه وقتی کاربران بتوانند یک موبایل انعطاف‌پذیر و خاص بخرند، دیگر نیازی به سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و قابلیت‌های منحصر به فردش نخواهند شد. به‌عبارتی دیگر اگر سامسونگ با کمی تاخیر اقدام به معرفی و عرضه گلکسی فولد می‌کرد، امروز این مشکل پیش نمی‌آمد و احتمالا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰  فروش بیش‌تری را تجربه می‌کرد.

ولی چالش دیگری نیز مطرح است. قیمت تقریبا برای هر کاربری اهمیت زیادی دارد و شاید برای بعضی از مشتریان مهم‌ترین دلیل برای خرید یک دستگاه باشد. بنابراین خرید یک گوشی بالای ۱۰۰۰ دلار توجیه اقتصادی ندارد. در حقیقت همین مورد – بالا بودن قیمت گوشی‌های هوشمند – باعث شده تا بازار موبایل‌ها با رکودی بزرگ مواجه شود و شرکت‌های تولیدکننده با موانع بسیاری مواجه شوند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با قیمت بیش‌تر ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود که همین پاشنه آشیل این محصول جذاب خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ می‌توانید به فروش بالایی دست یابد؟ آیا به‌نظرتان گوشی جدید این شرکت ارزش خرید خواهد داشت؟ آیا از مدل‌های سری نوت استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظر و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید