مشکل اتصال کاربران با بروزرسانی اخیر سرفیس - تکفارس 
مشکل اتصال کاربران با بروزرسانی اخیر سرفیس - تکفارس 

مشکل اتصال کاربران با بروزرسانی اخیر سرفیس

امیر عسگری
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 22:30
مشکل اتصال کاربران با بروزرسانی اخیر سرفیس - تکفارس 

بروزرسانی جولای ۲۰۱۹ خانواده سرفیس با تمرکز بر بهبود اتصالات بلوتوث و وای‌فای منتشر شده است. این بروزرسانی برای همه دستگاه‌های سرفیس که ویندوز ۱۰ نسخه ۱۹۰۳ و بالاتر را دارند، قابل دریافت خواهد بود.

در حالی که سایت پشتیبانی مایکروسافت اعلام کرده که تاکنون مشکلی در مورد این بروزرسانی دیده نشده، برخی از کاربران در سایت ردیت و انجمن سوال و جواب مایکروسافت تجربه متفاوتی داشتند.

بعد از نصب بروزرسانی درایور Marvell Semiconductor, Inc. – Net – ۱۵٫۶۸٫۱۷۰۱۳٫۱۱۰، کاربران متوجه شدند که نمی‌توانند به وای‌فای ۵Ghz متصل شوند، درحالی که همین کاربران بدون مشکل به وای‌فای باند ۲٫۴Ghz متصل می‌شوند.

زمانی که خواستم به شبکه متصل شوم، با پیغام “عدم توانایی اتصال به این شبکه” مواجه شدم، در حالی که به شبکه‌های با باندهای دیگر به راحتی میتوانم متصل شوم. پاک کردن شبکه خانگی نیز مشکل را برطرف نکرد. حالت پرواز و راه‌اندازی مجدد نیز نتوانستند مشکل را حل کنند.

من متوجه شدم این مشکل از زمانی بوجود آمده که بروزرسانی جدید درایور مارسل نسخه ۱۵٫۶۸٫۱۷۰۱۳٫۱۱۰ انجام شده است. زمانی که ویندوز این نسخه را نصب می‌کند، مشکلات شروع می‌شوند. من ۵ بار این بروزرسانی را انجام دادم و هربار با پاک کردن درایور جدید مشکل برطرف و با نصب مجدد آن مشکل باز می‌گردد.

درایور همراه با آخرین نسخه فریمور و برای مدل‌های مختلف سرفیس ارائه شده است.

تا زمانی که مایکروسافت این مشکل و باگ موجود را حل کند، شما می‌توانید از نسخه‌های قبلی درایور برای آداپتور شبکه استفاده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.