اسکوتر آئودی ای-ترون یک اسکیت برد هیجان‌انگیز با دسته دوچرخه است - تکفارس 
اسکوتر آئودی ای-ترون یک اسکیت برد هیجان‌انگیز با دسته دوچرخه است - تکفارس 

اسکوتر آئودی ای-ترون یک اسکیت برد هیجان‌انگیز با دسته دوچرخه است

Tayeb90
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 14:00
اسکوتر آئودی ای-ترون یک اسکیت برد هیجان‌انگیز با دسته دوچرخه است - تکفارس 

تنها به این خاطر که نمی‌خواهید خودرو بخرید، دلیل نمی‌شود که خودروساز علاقه‌ای نداشته باشد کیف پول شما را سبک کند. بسیاری از شهروندان امروزی برای جابه‌جایی به استفاده از روش‌های گران‌قیمت نیاز ندارند و آئودی برای این افراد چاره‌ای ارائه داده است. آئودی روز دوشنبه از اسکوتر ای ترون (E-Tron) رونمایی کرد. بر پایه علاقه کودکی نسبت به اسکوتر و اسکیب برد برقی، اسکوتر ای-ترون به گونه‌ای طراحی شده است که مردم را برای رفت و آمد میان اداره و ایستگاه قطار، اتوبوس و یا هر جا و به هر روش دیگری که با آن از نقطه الف به نقطه ب جابه‌جا می‌شوند، یاری دهد.
اسکوتر ای ترون ۲۶ پوند وزن دارد، تاشو بوده و اندازه آن به گونه‌ای است که درون کوله پشتی متوسط شما جا می‎‌شود. موتور الکتریکی و باتری آن دامنه‌ای حدود ۱۲٫۵ مایل را با بیشینه سرعت ۱۲٫۵ مایل در ساعت پوشش می‌دهد. ترمز آن باعث می‌شود دامنه حرکتی بیشتری داشته باشید و می‌توانید موتور الکتریکی آن را از یک پیچ روی دسته تنظیم کنید. زمانی که روشن شود، تنها باید وزن خود را روی آن جابه‌جا کنید مانند همان کاری که با اسکیت برد انجام می‌دهید. این اسکوتر به چراغ جلو، چراغ رانندگی در روز، چراغ پشتی و چراغ ترمز مجهز شده است. برای رانندگی با یک دست طراحی شده است بنابراین می‌توانید یک دست خود را برای فرستادن پیام آزاد نگه دارید.

البته در این اسکوتر نیز هنوز یک ارتباطی با خودرو وجود دارد. آئودی برای دسترسی به این امر روش‌های بسیاری را به کار می‌گیرد. از جمله این روش‌ها، ایده پیشنهاد اسکوتر ای-ترون به عنوان یک گزینه به خریداران ای-ترون ساو (E-Tron SUV) است. اسکوتر می‌تواند شارژ خود را از یک درگاه در پشت ساو بگیرد و برای جابه‌جایی در مسیر طولانی بین پارکینگ و اداره، روش سریع‌تری فراهم می‌کند.
مانند بسیاری از محصولات دیگر آئودی، اسکوتر ای-ترون نیز ارزان نخواهد بود. زمانی که در پایان سال ۲۰۲۰ به فروش گذاشته شود، هزینه آن حدود ۲۰۰۰ یورو (تقریبا ۲۲۰۰ دلار) خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید