گلکسی نوت ۱۰ همراه با پردازنده اگزینوس جدید - تکفارس 
گلکسی نوت ۱۰ همراه با پردازنده اگزینوس جدید - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ همراه با پردازنده اگزینوس جدید

امیر عسگری
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 19:30
گلکسی نوت ۱۰ همراه با پردازنده اگزینوس جدید - تکفارس 

تاکنون گوشی‌های پرچمدار سری S و گوشی‌های گلکسی‌نوت با پردازنده‌های اگزینوس یکسان تولید می‌شدند، اما بنظر می‌رسد دیگر وقت تغییر فرا رسیده است.

سامسونگ در حال کار بر روی پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ است تا ویژگی‌های آن را برای گلکسی نوت ۱۰ نسبت به خانواده S10 ارتقا دهد. نوت ۱۰ با پردازنده اگزینوس ۹۸۲۵ در داخل بنچمارک دیده شده بود، اما سامسونگ در مورد تولید پردازنده جدید تاکنون سکوت کرده بود.

امروز اکانت رسمی توییتر اگزینوس سامسونگ ویدیویی منتشر کرده که در آن به رونمایی از یک پردازنده هوشمند و متعلق به نسل بعد در تاریخ ۷ آگوست اشاره می‌کند. مطمئنا یکسان بودن تاریخ رونمایی از این پردازنده و زمان معرفی گوشی های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس تصادفی نیست.

بنابراین بدون اعلام جزئیات این پردازنده، باز هم اکانت توییتر اگزینوس سامسونگ، شایعات منتشر شده در این رابطه را تایید کرده است.

امیدواریم که اگزینوس ۹۸۲۵ در مقایسه با اسنپدراگون ۸۵۵، در زمینه پردازش عکس و طول عمر باطری و عملکرد خود پیشرفت داشته باشد. در خانواده S10، تفاوت میان گوشی‌های با پردازنده اگزینوس ۹۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۵۵ کاملا مشخص بود.

اگر بخواهیم شایعات را باور کنیم، اگزینوس ۹۸۲۵ با تکنولوژی ۷ نانومتری ساخته شده است، درحالی که برای ساخت اگزینوس ۹۸۲۰ از تکنولوژی ۸ نانومتری استفاده شده بود. همین موضوع به تنهایی می‌تواند موجب افزایش طول عمر باطری شود.

جزئیات دیگری در مورد اگزینوس ۹۸۲۵ منتشر نشده است و باید منتظر لو رفتن اطلاعات جدید و یا رونمایی از آن در تاریخ ۷ آگوست باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید