طیف کاملی از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس - تکفارس 
طیف کاملی از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس - تکفارس 

طیف کاملی از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

Tayeb90
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 08:30
طیف کاملی از لوازم جانبی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس - تکفارس 

کمتر از یک هفته به انتشار سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy Note 10 plus) فرصت باقی مانده پس زمان آن رسیده است که لوازم جانبی آن را سفارش دهید!

موبایل‌فان (Mobilefun) بیش از ۲۰۰ پوسته و کاور ارائه می‌دهد که بی شک هیچ کس زمان مرور همه آن‌ها را نخواهد داشت. بنابراین به ما اختیار دادند تا انواع مورد علاقه خود را نشان دهیم.

با ارزان‌ترین موارد شروع می‌کنیم، این مورد یک کاور ژله‌ای باریک Olixar FlexiShield سامسونگ نوت ۱۰ پلاس (Samsung Note 10 Plus) با قیمت ۴٫۹۹ پوند است. نمونه محکم و سیاه‌رنگ:

مورد بعدی Olixar X-Ranger سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس شیک اما محافظ پرقدرت ۱۴٫۹۹ پوندی است. نمونه سیاهرنگ:

این مورد کاربرد آسانی دارد. Olixar ArmaRing سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با حلقه انگشتی محکم. سیاه‌رنگ و با قیمت ۱۶٫۹۹ پوند:

این مورد درجه یک، محفظه کارتی را در خود پنهان می‌کند، بنابراین در زمان خرید دیگر نیاز نیست صف را (برای بیرون کشیدن کارت و انجام خرید) نگه دارید: مورد VRS Damda Glide Shield سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس، G5. سنگ مرمر سپید، با قیمت ۲۳٫۹۹ پوند:

در این مورد رنگ صورتی کاربرد دارد (رنگ‌های دیگر نیز موجود هستند)، مورد G5 کیف پول Ghostek Exec 4 سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس- صورتی:

این یک مورد تنها مربوط به این محصول نیست، بلکه یک مورد جالب است که در وبسایت سامسونگ پیدا شد. با بیان تجربه شخصی، قفسه‌های فارادی شما را از دزدان باهوش اتومبیل در امان نگه می‌دارد. محفظه مسدود کننده سیگنال کلید اصلی اتومبیل به نام Olixar RFID. از جنس فیبر کربن و با قیمت ۱۴٫۹۹ پوند:

شما می‌توانید آیتم‌های جالب و تازه دیگری، از جمله ساعت‌های هوشمند نوت ۱۰ پلاس، لوازم جانبی تناسب‌اندام، آداپتورهای USB-C، هندزفری یا هدفون‌های بی‌سیم، بلندگوها، هولدرهای اتومبیل، سنسورهای هوشمند، چراغ‌های هوشمند و بسیاری از دیگر لوازم جانبی رسمی را در وبسایت آن‌ها بیابید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید