بازی‌های مسنجر به فیسبوک منتقل می‌شوند - تکفارس 
بازی‌های مسنجر به فیسبوک منتقل می‌شوند - تکفارس 

بازی‌های مسنجر به فیسبوک منتقل می‌شوند

سید محمد معلمی
۹ مرداد ۱۳۹۸ - 15:30
بازی‌های مسنجر به فیسبوک منتقل می‌شوند - تکفارس 

بالأخره بعد از دو سال، فیسبوک تصمیم گرفت بازی‌های موجود در نرم‌افزار پیام‌رسانی خود موسوم به مسنجر را به شبکه اجتماعی‌اش منتقل کند.

در سال ۲۰۱۸، فیسبوک تعدادی بازی برای استفاده کاربران در مسنجر عرضه کرد و اگرچه در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی نیز تب گیمینگ را به این نرم‌افزار افزود ولی به تازگی اعلام کرده که برای افزایش سرعت مسنجر، تصمیم گرفته بازی‌ها را به فیسبوک و تب گیمینگ مربوطه انتقال دهد.

اولین قدم انجام این کار، حذف کلی بازی‌ها از نسخه iOS اپلیکیشن مسنجر است که از اواخر تابستان جاری آغاز خواهد شد. به این نکته اشاره کنیم که اگرچه گیمرها می‌توانند همچنان از طریق آپدیت‌ها و ربات‌های چت به بازی‌ها دسترسی داشته باشند ولی اصل گیم‌پلی به فیسبوک منتقل خواهد شد.

فیسبوک همچنین اعلام کرده که نظرات کاربران را دریافت خواهد کرد تا مشکلات احتمالی که بازیکنان و توسعه‌دهندگان ممکن است با آنها روبه‌رو شوند را به حداقل برساند.

بنابراین در نسخه جدید مسنجر برای iOS، تب گیمینگ فیسبوک همان صفحه هوم خواهد شد. لازم به ذکر است که این گزارش اطلاعات دقیقی در مورد نسخه اندرویدی مسنجر نداده ولی مطمئناً در آینده‌ای نزدیک این اتفاقات برای کاربران پرطرفدارترین سیستم عامل دنیا نیز رخ خواهند داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.