کشتار هیولاها در نینتندو سوییچ - تکفارس 
کشتار هیولاها در نینتندو سوییچ - تکفارس 

کشتار هیولاها در نینتندو سوییچ

علی قاسم نژاد
۷ مرداد ۱۳۹۸ - 13:28
کشتار هیولاها در نینتندو سوییچ - تکفارس 

اکنون سه‌گانه بازی محبوب Doom، برای نینتندو سوییچ دردسترس است. اما کاربران برای بازی کردن این عناوین، باید به اینترنت متصل باشند و به اکانت بتسدا (Bethesda) خود وارد شوند.

در جریان رویداد سالانه QuakeQone، هنگام معرفی این سه‌گانه برای نینتندو سوییچ، بتسدا دررابطه با مشکلات ورود صحبتی نکرد.

اما مدیر انجمن ResetEra، با نام نیبل (Nibel)، در توییتی خبر مذکور را تایید کرد.

به‌نظر می‌رسد برای بازی کردن نسخه اول و دوم سری Doom برروی نینتندو نیاز به اتصال اینترنت و ورود به حساب‌کاربری بتسدا دارید.
اگرچه پس از آن می‌توانید به صورت آفلاین بازی را ادامه دهید.
اما در نسخه سوم شما برای دسترسی به بعضی از محتویات الزام به اتصال اینترنت خواهید داشت.

زمانی که نسخه‌های اول و دوم و سوم در گذشته عرضه شدند، آنها تنها بازی‌های تکنفره بودند که نیاز به هیچگونه اتصال اینترنتی نداشتند. اما بتسدا تاکنون هیچ توضیحی نسبت به این الزامات نداده‌ است.

این سه‌گانه بازی‌های جدیدی نیستند که میلیون‌ها دلار برای ساخت آنها هزینه شده باشد، آنها تنها چند بازی قدیمی پورت شده برای نسل جدید بوده و هیچگونه تغییری در گیم‌پلی آنها ایجاد نشده است.

به نظر می رسد این اتفاق برای گیمرها خوشایند نباشد، اگرچه در نسخه اول و دوم بعد از اتصال به اینترنت و اجرای بازی می‌توانید همچنان آفلاین بازی کنید. این آخرین اقدامات جامعه گیمینگ مربوط به قفل امنیتی DRM است. ابزاری که توسط توسعه‌دهندگان برای جلوگیری از دزدی استفاده می‌شود. براساس تحقیقات، تاکتیک های تهاجمی DRM حتی به مردم نشان داده که این ابزار به صنعت گیم لطمه بیشتری می‌زند.

کاربران درک نمی‌کنند که چرا کمپانی بتسدا برای بازی‌ای که در ۲۰ سال پیش عرضه شده نیاز دارد تا آنها به حساب‌کاربری خود وارد شوند.

پست‌های کاربران در انجمن‌ها از بحث برای انواع دور زدن صفحه ورود به حساب‌کاربری و عکس‌های ارسالی آنها دراین رابطه پر است.

همچنین این کمپانی عرضه سه‌گانه Doom را برای کنسول‌های نسل هشتمی و سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تایید کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید