خبر معرفی شیائومی Black Shark 2 Pro تایید شد - تکفارس 
خبر معرفی شیائومی Black Shark 2 Pro تایید شد - تکفارس 

خبر معرفی شیائومی Black Shark 2 Pro تایید شد

بهنام خدابخشی
۶ مرداد ۱۳۹۸ - 16:32
شیائومی Black Shark 2 Pro

اکنون خبرهای معرفی شیائومی Black Shark 2 Pro به طور رسمی تایید و در تاریخ ۳۰ جولای عرضه‌ی آن آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند در قلب خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره خواهد برد که به گفته‌ی کمپانی کوالکام، سطح عملکرد گوشی‌های گیمینگ را افزایش خواهد داد. از طرفی دیگر، کمپانی شیائومی با انتشار یک تیزر رسمی برای این دستگاه، حضور پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را در Black Shark 2 Pro تایید کرد. لازم به ذکر است که بلک شارک ۲ پرو از سری گوشی‌های گیمینگ کمپانی خواهد بود.

اگرچه کمپانی شیائومی در خصوص این گوشی هوشمند به غیر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، اطلاعات دیگری را منتشر نکرده ولی بر اساس شایعاتی که تا به امروز منتشر شده است، بلک شارک ۲ پرو از یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس، حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد. همانطور که در ویدئوی فوق مشاهده کردید، Black Shark 2 Pro از نظر طراحی با نسخه‌ی غیر Pro که چند ماه پیش معرفی شد، شباهت بسیار زیادی دارد.

به احتمال نسخه‌ی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس تنها محدود به بازار کشور چین خواهد بود. اکنون انتظار داریم، در تاریخ ۳۰ جولای (سه‌شنبه هفته‌ی آینده) با معرفی این گوشی هوشمند در کشور چین، اطلاعات بیشتری را درخصوص مشخصات سخت‌افزاری آن بدست آوریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید