سرویس EA Access برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
سرویس EA Access برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سرویس EA Access برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت

مهرداد میرشاهی
۶ مرداد ۱۳۹۸ - 08:32
سرویس EA Access برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سرانجام، سرویس EA Access شرکت الکترونیک آرتس رسماً به پلی‌استیشن ۴ راه یافت و برای دارندگان این کنسول در دسترس قرار گرفت.

EA Access یک سرویس اشتراکی بازی‌های ویدئویی‌ست که معاملات، تخفیف‌ها، پاداش‌ها و پیشنهادهای ویژه‌ای به شما می‌دهد و با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به مجموعه‌ای از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) دسترسی داشته باشید.

به عنوان یک مشترک این سرویس، شما می‌توانید پیش از عرضه رسمی و جهانی بازی‌های شرکت EA Games به آن‌ها دسترسی داشته باشید و برای خریدهای دیجیتالی از الکترونیک آرتس ۱۰ درصد تخفیف بگیرید. دسترسی سریع به آرشیو بلندبالای عناوین این شرکت مطرح در حوزه بازی‌های ویدئویی از جمله دیگر ویژگی‌های این سرویس کاربردی است.

برخی از عناوینی که می‌توانید هر زمان خواستید به تجربه آن‌ها بپردازید، شامل: The Sims 4، بازی Dragon Age: Inquisition، از نسخه ۱۵ تا ۱۹ سری FIFA، Battlefield 1، Battlefield 4 و Battlefield V، بازی Mass Effect: Andromeda و غیره می‌شوند.

اشتراک ماهیانه سرویس EA Access معادل ۴٫۹۹ دلار (۳٫۹۹ پوند) و اشتراک سالیانه آن نیز برابر با ۲۹٫۹۹ دلار (۱۹٫۹۹ پوند) است که اگر به بازی‌های EA Games علاقه‌مندید، خرید اشتراک‌های آن، صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های شما خواهد داشت.

این دو قیمت پائین به این معناست که دیگر برای تجربه بازی‌هایی نظیر Star Wars Battlefront II که با نظر ضد و نقیض مخاطبان و منتقدان مواجه شده‌اند، نیازی به نگرانی و یا شک و شبهه نیست چرا که می‌توانید با اشتراک خود به تجربه و تست آن‌ها بپردازید و در صورت تمایل، دیگر به بازی کردن آن‌ها ادامه ندهید.

همچنین شرکت الکترونیک آرتس قول داده است که تا حد امکان، از خارج کردن بازی‌های موجود در کتابخانه این برنامه اجتناب خواهد کرد مگر در مواقع خاص. به طور مثال، این شرکت تنها زمانی عنوانی را از کاتالوگ این سرویس خارج خواهد کرد که شاهد بسته شدن سرورهای آن باشیم. پس نیازی به نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید